Större uppdatering på gång

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag planerar att genomföra en uppdatering under dagen eller möjligen senare, kanske i morgon.

Den är större på så sätt att den rättar en hel del buggar.
Funktionsmässigt och utseendemässigt bör inte mycket hända så ni behöver inte vara oroliga :)
Det kan ta en stund att genomföra den så visst avbrott kommer ske här på sidorna. Förhoppningsvis kommer allt snabbt fungera minst lika bra som tidigare.

Nu bör uppdateringen vara klar.

Säg till om något inte verkar fungera som det skall.

Jag kommer fixa lite till med menyn snart. Den bör snart återvända till samma utseende. Använd gärna Forumlista för att hitta till rätt forum under tiden.

Jag gillade bättre när menyn "trillade ner" från hörnet.
Blir väldigt många klick nu för att gå mellan forumen i de två olika kategorierna?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 781
Senast: Anonymisten
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 917
Senast: Nahar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 800
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar