Större bilder

S

scotty

Jag har MGI PhotoSuite II Image. Jag har lite kort i datan som jag laddat hem men jag vill att dom ska bli 1024x768. Är det möjligt att göra detta i detta fotoprogram. I så fall hur gör man?
Tack på förhand om någon känner till programmet.

Carina
 
Sv: Större bilder

Nu känner jag inte till just detta program, men försökt hitta något som heter Images Size, där kan du ställa in storleken på bilden. om den inte är propertionerlig, 3:4 i format så bör du även beskära den innan du ändrar storleken, det kan du göra med "canvas size".
 
Sv: Större bilder

Förstora bilder går inte utan kvalitetsförluster (dvs de blir fula) men förminska går bra i de flesta bildbehandlingsprogram.

/Erica
 
Sv: Större bilder

Det är så det blivit för mig. Trodde kanske att det fanns nån annan teknik i mitt fotoprogram men då vet jag att det inte finns. Beskrivningen är ju inte på svenska heller.

Tack för svaren i alla fall. Carina
 
Sv: Större bilder

Jo, förstora bilder utan att det blir kvalitetsförluster kan man bara på filmer med poliser och/eller spioner... :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 856
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 519
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: cassiopeja
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 533
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp