Storloppen på Täby idag??

T

The_Last

Vilka ska dit??

Jag ska iaf försöka hinna dit till Vårsprinten, o sen självklart också se STHLM Stora. :bow:

Jag ska dit, måste ju kvällsfodra hästarna! Sen får jag se om jag orkar kolla på löpen. Det är ju fint väder iallafall!!

Jajjamensan! Jag var där & såg "våran" häst Waquaas vinna :bump: så himla roligt, sen så hade vi ju två till vinnare & två treor. Vilken superkväll *hoppar & studdsar*

grattis!!!

Någon som ska till täby imorrn den 8:e??

Jag ska dit med min pojkvän. Han blev helt biten av galoppen när vi var där förra tisdagen och han för första gången spelade på hästar och fick in en 80 odsare. fick tillbaka 400:- på satsad 30 kr!!

Nu ska vi tillbaka på tisdag och han tänker dra med alla han känner! :rofl:

jag ska dit... :D

ngt trött från göteborgsresan, men men! Måste jue träffa dig! :banana:

Hahaha Bulan pratade om dig sen... vi åkte och hämtade Svanen och så skulle han dra hela grejen igen för honom... du gjorde intryck du :D

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 771
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 129
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV