Storloppen på Täby idag??

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare The_Last
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 124
T

The_Last

Vilka ska dit??

Jag ska iaf försöka hinna dit till Vårsprinten, o sen självklart också se STHLM Stora. :bow:

Jag ska dit, måste ju kvällsfodra hästarna! Sen får jag se om jag orkar kolla på löpen. Det är ju fint väder iallafall!!

Jajjamensan! Jag var där & såg "våran" häst Waquaas vinna :bump: så himla roligt, sen så hade vi ju två till vinnare & två treor. Vilken superkväll *hoppar & studdsar*

grattis!!!

Någon som ska till täby imorrn den 8:e??

Jag ska dit med min pojkvän. Han blev helt biten av galoppen när vi var där förra tisdagen och han för första gången spelade på hästar och fick in en 80 odsare. fick tillbaka 400:- på satsad 30 kr!!

Nu ska vi tillbaka på tisdag och han tänker dra med alla han känner! :rofl:

jag ska dit... :D

ngt trött från göteborgsresan, men men! Måste jue träffa dig! :banana:

Hahaha Bulan pratade om dig sen... vi åkte och hämtade Svanen och så skulle han dra hela grejen igen för honom... du gjorde intryck du :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 589
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 293
Senast: TantAgda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrera tik med titthål