Storleken på CWD:s magplattor

Mazarinen

Trådstartare
Hittade en jättefin CWD hoppgjord idag med en jättestor magplatta som var helt perfekt, men Jag skulle egentligen vilja ha CWD:s hoppgjord där resårerna är olika långa, och undrar nu självklart om plattan på den är stoor i verkligheten, har så svårt att avgöra utifrån bilden.

SA08C_88.jpg

Sv: Storleken på CWD:s magplattor

Den är normalstor, absolut inte för liten! Köp den 5 cm för lång, längden är räknad på den längre av resårerna så den blir lite för kort om man vill kunna spänna den med båda resårerna från början.

Okej. den jag hittade idag hade nämligen en platta som var större än normalt, och det var så himmla bra. så jag köper nog en sån iallafall

Okej. den jag hittade idag hade nämligen en platta som var större än normalt, och det var så himmla bra. så jag köper nog en sån iallafall

ok, o den var också från CWD? Var det en sån med resåren längre ner eller?

nej det var inte den, jag blev lite förvånad när jag såg att det var en CWD då jag inte sett den tidigare.

Ok, var det en affär här i sthlm som hade den?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 028
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 524
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 936
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar