Storlek på Transportburar???

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare KESO
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 765
K

KESO

Ska om några veckor hämta hem två kattungar och ska köpa transportbur :)
Har hittat en Gulliver 3, den har storleken 38*40*61.
Är den lagom för två kissar?

Glad för svar :bow:

Jag har en Gulliver 3 (tror jag i alla fall, det är den stora modellen...). Och den funkar bra för två vuxna katter, om inte båda två är bjässar. Mina två honor (3 och knappt 4 kg) får lugnt plats, och jag får även plats med min hanne (6,5 kg) + en hona.
Två hannar på >6 kg får det nog lite trångt, men framförallt blir det tungt! :p

Jag åkte med min hona och hennes 3 10-veckors kattungar i en Gulliver 3 utan problem
Gillar stora burar, och så har jag stoppat in en liten bädd som hon kan sova i :love: :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
624
Senast: Blyger
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan... 2
Svar
22
· Visningar
1 680
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka