Storlek på hundbur i bilen..

J

josse_horses16

Vad säger reglerna som finns? hur stor måste burarna vara? Vart kan man hitta dom, eller är det någon som kan i huvudet??
Har en leonberger så buren ska antagligen vara ganska stor.. kommer väga över 55kg.. :angel: tack så mkt!

Sv: Storlek på hundbur i bilen..

hejsan vi har oxå en leonberger jätte mysog han har sin plats bak i bilen hela skuffen för sig själv och så har vi satt på 2 dörrar eller va man ska säga som en bur. Den måste ju vara ganska stor i alla fall.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Hermelin
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 199
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 847
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar