Storlek på bur

Emmsan100

Trådstartare
hejsan☺️ Tills sommaren ska vi hämta våran labrador valp. (Ska bli så kul).. Men undrar det där med storlek på bur... Är sugen på en artfex men vet inte vilken storlek. Om den passar till de flesta bilar då vi byter bil ofta. Vad använder ni för bur och vad har ni för storlek ni som har labradorliknande (i storleken alltså) och vad priset går på för eran bur☺️ Tack på förhand!

hejsan☺️ Tills sommaren ska vi hämta våran labrador valp. (Ska bli så kul).. Men undrar det där med storlek på bur... Är sugen på en artfex men vet inte vilken storlek. Om den passar till de flesta bilar då vi byter bil ofta. Vad använder ni för bur och vad har ni för storlek ni som har labradorliknande (i storleken alltså) och vad priset går på för eran bur☺️ Tack på förhand!
Har en malletik som får rum i en Artfex medium, buren har jag haft i en V50, Subaru Outback/Forrester, XC70 och en Nissan X-trail. Så den borde kunna funka till en normalstor labbetik!

På jordbruksverkets hemsida har du måtten för hur stor bur du kommer att behöva för din hund. När du vet dessa kan du lätt kolla vilken av Artfex modeller som stämmer in på måttet och du kan prova om modellen passar i din bil hos en återförsäljare eller läsa på Artfex hemsida i vilka bilmodeller buren får plats.

På jordbruksverkets hemsida har du måtten för hur stor bur du kommer att behöva för din hund. När du vet dessa kan du lätt kolla vilken av Artfex modeller som stämmer in på måttet och du kan prova om modellen passar i din bil hos en återförsäljare eller läsa på Artfex hemsida i vilka bilmodeller buren får plats.
Jo men det är ju de att jag har en valp... Vet inte hur stor den blir

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 021
Senast: MML
·
Övr. Hund Vi hade en Artfex till gamla hunden som vi sålde när hon dog (då tänkte vi nog minst 5 år till nästa hund men nu efter 2 får vi hem en...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 074
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 421
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar