Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en fundering. Jag har betäckt mitt D-ponny sto hon är 1.46 med en halvblodshingst som är 1.60. Stoet har en B-ponny mamma och en fulblodhingst runt 1.60 som pappa. Hingsten mamma och pappa ligger på 1.60-1.65. Hur stor tror ni avkomman kommer bli som vuxen?
Han har inte så många avkommor men som det verkar blir de rätt så stora. Hoppas ju på att jag ska få en storhäst. Får väl hålla tummarna. Det är bara lång tid att vänta.....Det är helt omöjligt att svara på skulle jag säga.
Slår B-ponny generna igenom blir den liten, kanske C-ponny, slår storhästgenerna igenom så kan den bli 16-165 cm. Vet du om halvblodshingsten brukar lämna stort eller litet?
Vilken hingst är det?Han har inte så många avkommor men som det verkar blir de rätt så stora. Hoppas ju på att jag ska få en storhäst. Får väl hålla tummarna. Det är bara lång tid att vänta.....
Han heter Zlatan R men kallas Eloge han är inte godkänd.Vilken hingst är det?
Han heter Zlatan R men kallas Eloge han är inte godkänd.
Ja jag hoppas på att den kommer över ponny. LiAha, ja då är det ju svårt att säga nåt - annars brukar det finnas rätt bra erfarenheter av de godkända hbl hingstarna. Jag kollade honom i blup och pappa Highlight ligger -1.2 på mankhöjd och morfarsfar Pegasus ligger -4.7 så min vilda gissning är att det nog blir en mindre modell på häst
Ja jag hoppas på att sen kommer över ponnymåttet. Liten häst är helt ok.Aha, ja då är det ju svårt att säga nåt - annars brukar det finnas rätt bra erfarenheter av de godkända hbl hingstarna. Jag kollade honom i blup och pappa Highlight ligger -1.2 på mankhöjd och morfarsfar Pegasus ligger -4.7 så min vilda gissning är att det nog blir en mindre modell på häst