Sv: storken ska komma snart!
Jag ska ju ha dagen före dig, och just nu springer jag mest runt och hoppas att tiden går jäkligt fort eller att den lille härinne ska vilja ut lite tidigare! Magen är i vägen, jag kan inte ligga på rygg eftersom jag nästan svimmar då (tydligen klämmer man till kroppspulsådern....), har gått ner tre kilo i vikt, kan inte äta, har halsbränna från helvetet, och mår ganska kasst överhuvudtaget.
Har ju lyckats med konststycket att flytta från ett hus och en lägenhet till nytt hus mitt i det här med, haft en inflyttningsfest, ska försöka bjuda på en till dylik, renoverat tvättstugan, fått en vägg uppbyggd i källaren, haft folk boende här sedan 5 juli........
Daniels rum är klart, fattas en skön fåtölj att sitta i när man ammar, samt tapet på en vägg. Vagn, spjäldäng, skötbord allt är på plats, tom alla mjukdjuren är på plats! Hans garderob är klar med, och allt från tvättlappar till Dialonpuder står klart påskötbordet!
Han är varmt välkommen när som helst nu, jag pratar med honom varje kväll och berättar för honom hur mycket vi längtar efter honom. Oftast sparkar han lite när man klappar på magen, jättehärligt!