Takk for tipset, men jeg vil ha en med lange ermer... jeg har 2 kortermede som passer sånn ca i fargen.Horze Sandra funktionell skjorta har snarlik blå färg, kortärmad så det passar ju på sommaren.
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Takk for tipset, men jeg vil ha en med lange ermer... jeg har 2 kortermede som passer sånn ca i fargen.Horze Sandra funktionell skjorta har snarlik blå färg, kortärmad så det passar ju på sommaren.
En kompromiss är att leta begagnat annars. Tycker jag ser speciellt pannband säljas till höger och vänster.Ska jag, ska jag inte?
+ ”Behöver” ett nytt, det gamla är sjukt slitet och tappat många många stenar
+ Vill ha ett PS så käkremmen går att fästa
+ Gillar detta! Vill ha med stora stenar!
+ Beställer jag idag kanske det kommer till tävling på måndag
- Ska bara rida 2 veckor till innan 6 månaders uppehåll
Visa bifogad fil 92042
Just ja, sånt behöver jag ju med!Jag har shoppat mer tävlingsgrejer. Nummerlapp, hårgrejer och vita ridbyxor
Visa bifogad fil 92686
Väntar även på att få hem ett nättäcke som jag köpt begagnat![]()
Ja det är mycket man behöver, eller villhöverJust ja, sånt behöver jag ju med!
Jag tycker de spöna är toppen! Sedan jag köpte mitt, har jag aldrig använt en ordinarie longerpisk.Hoppade in på H**ks för att köpa flugspray och lyckades även få med mig ett kort körspö (120 cm) med kort släng, perfekt till tömkörningsarbetet med Iantho. Provade i kväll och det blev bra!
Jag köpte ett vanligt Lingus till B härom veckan faktiskt och var också positivt överraskad över kvalitén på lädret med tanke på märket och priset. Tyvärr får man ofta inte jättemycket kvalité för 700 kr numera utan det brukar vara samma kvalité som det var på 300-kronors-tränsen för 10 år sedan tycker jag men det känns förvånandsvärt fint. Har inte smort det ännu men ska ge det en omgång innan jag börjar använda det på riktigt.Efter lite om och men har jag köpt mig ett Lingus II till unghästen som skall ridas in i höst. Jag har sedan några år ett PS Nirak som jag gillar eftersom de kombinerar tryck över nosen med vanligt bett-tryck, men mitt Nirak är xfull och således för stort. Positivt överraskad över lädret i Lingus II såhär vid första intrycket.
Lånad bild, men hästen som skall ha det råkar vara ganska lik hästen på bilden. Hon är dock alldeles för stökig än så länge för att fota iförd tränset
![]()