Vad kostade en sådan? dVisa bifogad fil 90307
Fick med mig denna hem igår, tycker jag fick ett väldigt bra pris. Tur man är först på bollen ibland!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kostade en sådan? dVisa bifogad fil 90307
Fick med mig denna hem igår, tycker jag fick ett väldigt bra pris. Tur man är först på bollen ibland!
Jeg aner ikke hvem Morgan og Ola-Conny er...Jag kommer ihåg när jag jobbade på flygplatsen i Stavanger och det ordnades Ullared-flyg, helt sjukt fullsatt och Morgan & Ola-Conny var där, kändes som en feberdröm.
Denna fick jag tag i för 1800 krVad kostade en sådan? d
Riktigt bra pris! Blev sugen på vagn då min är inkörd och körd massor. Saknar dock bra väger för att komma till grusväg. Är lite sådär skogsslinga så undrar om en vagn skulle komma fram därDenna fick jag tag i för 1800 kr
Denna är 125 i spårbredd vilket jag tycker är lagom. Lite smidigare med enkelaxlat också när man ska tråckla runt träd och så.Riktigt bra pris! Blev sugen på vagn då min är inkörd och körd massor. Saknar dock bra väger för att komma till grusväg. Är lite sådär skogsslinga så undrar om en vagn skulle komma fram där
Den ser verkligen ut som dom hon är körd med i Portugal. Så sjukt smidiga och är lite avis på det fyndet där måste jag erkänna va det på ullared eller privat du köpte den?Denna är 125 i spårbredd vilket jag tycker är lagom. Lite smidigare med enkelaxlat också när man ska tråckla runt träd och så.
Jag gillar verkligen denna då den är lite högre i sätet plus har öppna sidor. Perfekt till inkörning som är tanken. Jag har sett halvt fallfärdiga ute på annons för 3-4000 kr så denna räknar jag som ett riktigt kap
Eftersom säte och skaklar var avtagbara så var den enkel att få hem på ett minisläp också. Denna köpte jag begagnad på vägen, en äldre man som inte hade hästar längre som sålde den på blocket.Den ser verkligen ut som dom hon är körd med i Portugal. Så sjukt smidiga och är lite avis på det fyndet där måste jag erkänna va det på ullared eller privat du köpte den?
Äh men vad orättvist! Villhöver också massa shopping. För min psykiska hälsas skull.Nu har jag varit i farten och shoppat massor med saker köpt två pikéer från Kingsland inför det varmare vädret, en ny hjälm från Lamicell och la precis en beställning från Spooks. Från början var det tänkt att jag skulle köpa en hjälm från GPA eller Samshield, men jag kände mig lite snål för att lägga de pengarna. Istället blev det en billigare hjälm och kläder från Spooks. Längtar tills mitt paket kommer
Åh ja, jag köpte ett protector förra året. Superbra!Köpte ett rambo protector och liner. Mkt nöjd med material och passform.
Åh ja, jag köpte ett protector förra året. Superbra!
Horze Sandra funktionell skjorta har snarlik blå färg, kortärmad så det passar ju på sommaren.Jeg kjøpte 3 sjabraker og en baselayer fra Equito for noen uker siden, men baselayeret var alt for lite. Heldigvis fant jeg denne jakken på en sportsbutikk, så jeg har en ting som matcher med de royal blå sjabrakene (1dressur +1 sprang), og svarte topper har jeg til å matche den svarte dressursjabaken. Elsker sjabrakene, de er så utrolig fine. Skulle bare ønske jeg kunne finne baselayer i samme farge, da jakken nok blir for varm om vår/sommer.Visa bifogad fil 91861