Min hästs bästa kompis är fjording och han har 140 i hw så det är nog vettigt att prova innan du köper.Har kikat lite på HW, men de modellerjag tittat på finns inte i st 135, så jag avvaktar tills hon är hemma och jag kan testa storlek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hästs bästa kompis är fjording och han har 140 i hw så det är nog vettigt att prova innan du köper.Har kikat lite på HW, men de modellerjag tittat på finns inte i st 135, så jag avvaktar tills hon är hemma och jag kan testa storlek.
Jag köpte ju också ridbyxor, rider inte ensJag råkade klicka hem ett par vita ridbyxor till. Jag som bara tävlat några enstaka inofficiella tävlingar äger nu 3 par vita ridbyxor...
Jag köper ofta vita ridbyxor men sen åker dom i tvättmaskinen ihop med textilfärg och får ny färgJag råkade klicka hem ett par vita ridbyxor till. Jag som bara tävlat några enstaka inofficiella tävlingar äger nu 3 par vita ridbyxor...
De jag köpte för 50 spänn på rea förra året kanske kan få ny färg. Det är sant. De jag köpte nu som är helskodda och i lite bättre kvalitet får fortsätta vara vitaJag köper ofta vita ridbyxor men sen åker dom i tvättmaskinen ihop med textilfärg och får ny färg![]()
Kom att tänka på dig, såg en bild på instagram från Finesse bridle med klinkerpannband i rose. Deras andra pannband går ju att köpa löst, kanske även detta?Vill ha ett svängt pannband med klinker i roseguld. Nån som sett något? Hittar bara ett helt träns![]()
Kom att tänka på dig, såg en bild på instagram från Finesse bridle med klinkerpannband i rose. Deras andra pannband går ju att köpa löst, kanske även detta?
Visa bifogad fil 115358
Synes du den er bra? Jeg har lest på hov produktene, arti mud, hoof stuff og field paste og har bestilt field paste, men er usikker på om jeg trenger en av de andre og? Siden jeg skal ha hest på løsdrift. Om du har noen erfaringer med produktene så vil jeg gjerne høre.Klickade passande nog hem en burk Artimud nu i lervädret. Elsa fick snällt prova den på gången så nu luktar stallet tigerbalsam![]()
Synes du den er bra? Jeg har lest på hov produktene, arti mud, hoof stuff og field paste og har bestilt field paste, men er usikker på om jeg trenger en av de andre og? Siden jeg skal ha hest på løsdrift. Om du har noen erfaringer med produktene så vil jeg gjerne høre.
Jag har haft Field Paste och Sole Cleanse innan, gillade sole cleanse och field paste var väl ok men som @skiesabove säger så sitter den inte kvar jättelänge i skrymslena där jag vill ha det. Så jag tänker att artimud ska verka lite bättre med sin fastare konsistens.Synes du den er bra? Jeg har lest på hov produktene, arti mud, hoof stuff og field paste og har bestilt field paste, men er usikker på om jeg trenger en av de andre og? Siden jeg skal ha hest på løsdrift. Om du har noen erfaringer med produktene så vil jeg gjerne høre.