Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Villhöver detta pannbandet men totalt slutsåld och kommer ju inte komma till försäljning. Så otroligt snyggt tycker jag!
Ja när de svarade att det inte skulle komma i produktion så var det verkligen till att passa på. Är som gjort för Dio.Villhöver detta pannbandet men totalt slutsåld och kommer ju inte komma till försäljning. Så otroligt snyggt tycker jag!
Snygg!!Ja när de svarade att det inte skulle komma i produktion så var det verkligen till att passa på. Är som gjort för Dio.
Har även köpt en rosa kavaj från Shein (250:-) som ska modifieras lite och jag måste tappa ett par kg till för att den ska sitta bra. Har som mål att rida I den 1/5 när vi ska debutera i MsvB .
Visa bifogad fil 115678
Vilka protein pellets har dom på ullared? Har trikems nu men priset har gått upp mycket på domJag är på ullared för att köpa hundmat, så det fick bli proteinpellets, mineraler, msm, thiamin och någon reflexgrimma med i farten. Min vagn är fylld med 60 kg foder så jag var inte sugen på att handla länge, spartips till alla
Trikems! Kostar bara 179 kr där så det är väl värt att köpa.Vilka protein pellets har dom på ullared? Har trikems nu men priset har gått upp mycket på dom
De kräver att du varit hos läkare, åtminstone gör Folksam och Länsförsäkringar det. Har använt försäkringen via förbundet ett par gånger och det har varit smällar så jag oavsett varit på sjukhus. Otroligt smidigt med utbetalning osv!Igår ramlade jag av med min ridhjälm. Tredje smällen så den får anses vara förbrukad nu har beställt hem två olika hjälmar och får se vilken som passar mig bäst. Beställde hem en KEP och en Kask Kooki. Båda är svarta och glossy med solskärm
Imorgon ska jag ha begravning för min OneK Avancé Glossy med Mips. Sedan måste jag ta tag i att ringa försäkringsbolaget och se vad som gäller.
Åh att jag inte tänkte på det när jag behövde åka och kolla upp benet efter min senaste avramling! Och när jag tänker efter så har jag fortfarande inte bytt hjälmen.De kräver att du varit hos läkare, åtminstone gör Folksam och Länsförsäkringar det. Har använt försäkringen via förbundet ett par gånger och det har varit smällar så jag oavsett varit på sjukhus. Otroligt smidigt med utbetalning osv!
Du kan ju alltid ringa försäkringsbolaget och kolla om det går att göra skadeanmälan trots att det gått en del tid. Det är folksam som har ridsportsförbundets försäkring, även jag kan intyga att de är väldigt smidiga!Åh att jag inte tänkte på det när jag behövde åka och kolla upp benet efter min senaste avramling! Och när jag tänker efter så har jag fortfarande inte bytt hjälmen.
Attans! Någon läkare har jag inte besökt. Kanske blir aktuellt om jag fortfarande har ont.De kräver att du varit hos läkare, åtminstone gör Folksam och Länsförsäkringar det. Har använt försäkringen via förbundet ett par gånger och det har varit smällar så jag oavsett varit på sjukhus. Otroligt smidigt med utbetalning osv!