Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är huvan lemieux? Hur är den i storlek?Hittade ju inget från LeMieux på Eurohorse så beställde hem en huva (och ett vitt dressyrschabrak). Finns risk att den huvan följs av någon till + ett matchande schabrak, kan bara inte bestämma mig för färg.
Är huvan lemieux? Hur är den i storlek?
Jag behöver stort så det låter ju bra! Behöver framförallt långa öron och att det är ganska brett mellan öronen. Är din i storlek full eller xfull?Ja, en ljuddämpande variant, så öronen är vadderade. Kanske lite stor, speciellt på just öronen, men kan ju vara att det känns så för vadderingen också. Sen har min dam ett ganska grovt huvud.
Det är en full. Skulle kunna mäta imorgon. Tror det också finns storleksguide med mått för deras huvor.Jag behöver stort så det låter ju bra! Behöver framförallt långa öron och att det är ganska brett mellan öronen. Är din i storlek full eller xfull?
Beställt gelétunnel och delta ocksåJag kom över ett begagnat fager babypelham, det visade sig vara det perfekta WE-bettet för min häst, tillsammans med en geletunnel så inte kedjan blir för skarp.
Smsa lånaBeställt gelétunnel och delta också. Har v e r k l i g e n inte råd men hamnade i fuck it-tänket. Otroligt hälsosamt
.
Hahaha riktigt där är jag inte änSmsa låna
![]()
Beställt gelétunnel och delta också. Har v e r k l i g e n inte råd men hamnade i fuck it-tänket. Otroligt hälsosamt
.
Lätt hänt! Hoppas det blir bra iaf!
Jag behöver stort så det låter ju bra! Behöver framförallt långa öron och att det är ganska brett mellan öronen. Är din i storlek full eller xfull?
Köpt en Pikeur-kavaj till superpris på Marketplace. Hoppas, hoppas den passar![]()
Ååh vad för kavaj?Köpt en Pikeur-kavaj till superpris på Marketplace. Hoppas, hoppas den passar![]()
Modellen RadinaÅåh vad för kavaj?![]()
Satt som ett smäckKöpt en Pikeur-kavaj till superpris på Marketplace. Hoppas, hoppas den passar![]()