@Kristall10 vad är det för mundel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nice! Jag handlade också på deras outlet tidigare, också rundsytt med vitt foder på nosgrimman fast ett kandar som jag tagit bort en rem från. Tycker det är fin kvalitet, speciellt för det priset
Köpte detta på SD's outlet. Har ett Eqviptus som extra träns, men tyvärr så sitter näsbandet inte ordentligt så det hamnar på bettet, får tyvärr erkänna att min Pålle har en konstig huvedform som gör att alla träns inte kan passa henne. Har ett OS träns för dressyr, men vill ha ett till för tömkörning och ridningen i skogen etc
Har haft produkter från dom tidigare och varit nöjd så kul att höra att andra är super nöjda med deres grejorNice! Jag handlade också på deras outlet tidigare, också rundsytt med vitt foder på nosgrimman fast ett kandar som jag tagit bort en rem från. Tycker det är fin kvalitet, speciellt för det priset
Visa bifogad fil 102542
Köpte en till uppsättning med reflexskydd så båda ridhästarna har varsitt par. Och reflexhätta till stigbyglarna
Köpte även en nosrem och spännen som jag ska göra till handtag.
Ser jättetjusigt ut!Visa bifogad fil 102543
Och ett nytt schabrak från equestrian Stockholm. Färgen är otroligt fin
Jättefin färgJeg er bare avhengig av sjabraker.... case in point...
ny LeMieux Loire i fargen Fig...Visa bifogad fil 102601
Og jeg har også kjøpt Equito Milk Chocolate i både dressur og sprang
Gjorde samma fynd idag, tack för tipset!Visa bifogad fil 102532
Idag köpte jag denna manicken till foderrummet, en bägare med digital vågfunktion. Väldigt behändig och endast 129 spänn på hästbutiken Lidl