Ja nu har jag ju uppenbarligen inte tillräckligt starka principer för att stå emot ändå så…Aha, då förstår jag. Tråkigt att höra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu har jag ju uppenbarligen inte tillräckligt starka principer för att stå emot ändå så…Aha, då förstår jag. Tråkigt att höra!
Jag intalar mig själv att jag kan tänka mig att köpa på outleten men inte till ordinarie prisDet säljer ju som sjutton att schabraken inte kommer tillbaka också.
Och att andrahandsvärdet varit enormt på de äldre monogram.
Är så sugen på Coral som finns till ordinarie pris men hoppas ju det ska komma i outleten lika det nya mörklila Hortensia. Sååååå läckert.
Men gudJag intalar mig själv att jag kan tänka mig att köpa på outleten men inte till ordinarie pris
En av de som jobbade där såg en inköpsorder, de köper in sina träns för 30kr styck från Indien
Jag intalar mig själv att jag kan tänka mig att köpa på outleten men inte till ordinarie pris
En av de som jobbade där såg en inköpsorder, de köper in sina träns för 30kr styck från Indien
Jag intalar mig själv att jag kan tänka mig att köpa på outleten men inte till ordinarie pris
Jag har ju inte själv sett ordern så jag kan inte bekräfta 100%, men det är vad min kompis sa, så givetvis blir det ju lite hörsägen. Men jag är rätt övertygad om att det stämmer utmärkt, att det är så de tjänat så bra. Hon sa att när man packade upp kartongerna var allt plastat och stank kemikalier. Så något läder är jag inte det minsta sugen på att köpa därifrån iallafallStämmer det verkligen? Låter som ett sjukt påslag i såfall.
Typ sådana? https://horseonline.se/hastutrustni...rgdMQBSy-3QTRNxSFG2GsvqkeUmDzlGsaAnP9EALw_wcBJag har bestämt för mig att jag någonstans har sett lösa inspänningsringar som man kan trä på sadelgjordsstropparna för att kunna använda inspänningar/loop-back med tömmar osv när hästen går med sadel men nu kan jag inte hitta såna någonstans. Är det någon som vet vad det korrekta namnet är eller har koll på vem som kan tänkas sälja såna?
Nja jag tänker mer på dessa.
Såna sitter på Hööks longergjord!Nja jag tänker mer på dessa.
Ja men skulle gärna slippa köpa en hel longergjord bara för att få tag på ringarna, 800 för 2 såna känns övermagaSåna sitter på Hööks longergjord!
Går kanske göra någon egen variant med typ en sporrem och en lös ring? Trä på ringen på remmen och spänn runt sadelgjorden/stropparna.Ja men skulle gärna slippa köpa en hel longergjord bara för att få tag på ringarna, 800 för 2 såna känns övermaga
Är man sykunnig borde det gå att sy egna.Går kanske göra någon egen variant med typ en sporrem och en lös ring? Trä på ringen på remmen och spänn runt sadelgjorden/stropparna.
Och om man inte är sykunnig kan man gå till en skräddareÄr man sykunnig borde det gå att sy egna.
Jag har köpt sånna i en järnaffär har jag för mig. Eller om det var i sybutiken.Nja jag tänker mer på dessa.
Fick paket igår. Två vita ridbyxor, en ljusblå pikétröja, isbalsam, no rub, en långärmad stickad tröja och engångs kylpåse.
Byxorna och pikétröjan har bytt färg.
Ena paret är fortfarande i tvätten så finns inte bild på dom än.