Fick hem mina nya rid/stallskor idag. Ett par Mountain Horse protective jodhpur xtr lite. Jag har stora problem med mina fötter efter diverse häst- och ridolyckor så jag har svårt att hitta jodhpur som är nog sköna och stabila för mina fötter. Men dessa känns bra än så länge och sitter bra på foten.
Fick även hem ett Mio flugtäcke till nya hästen. Har ett till hblstoet som jag är nöjd med och har hållit i flera år.
Detta satt dock inte lila bra på nya hästen. Beställde 130 och det var bra över kroppen, men halsen var lika lång som på det i 155 som jag har! Men det får duga så länge då det var billigt då det var rea.
I morgon ska jag hämta ut mina ridbyxor. Hade ju beställt från Zaczess, men de hade slarvat bort min order och egentligen beställde jag bara därifrån för att jag ville ha ett par ljusa när det var så varmt. Så nu när det dels har blivit svalare och min order ändå var borttappad blev det ett par svarta från Maya Delorez i stället, de som jag egentligen ville ha
Ser även att pannbandet från Utzon som jag suktat efter länge nu är på 20%, men ändå för dyrt för mig just nu