Jo så jag blev utanLäste på insta att det tagit slut på 12 sekunder… funkade uppenbarligen bra att trigga köp
Har däremot precis satt på mig nya teddyleggingsen från Zaczess. Sjukt sköna!! Dottern red i sina igår och var lyrisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo så jag blev utanLäste på insta att det tagit slut på 12 sekunder… funkade uppenbarligen bra att trigga köp
Härligt! Jag väntar fortfarande på de jag beställde i helgen.Jo så jag blev utan
Har däremot precis satt på mig nya teddyleggingsen från Zaczess. Sjukt sköna!! Dottern red i sina igår och var lyrisk
Jag beställde när de hade vip i fredags, då var de skickade samma em och framme i tisdags.Härligt! Jag väntar fortfarande på de jag beställde i helgen.
Hur är sömmarna i grenen? En del tjocka ridbyxor får liksom väldigt klumpiga sömmar. Tycker sånt ökar risken för att man får obehagliga skav..Teddyleggingsen var sjukt sköna att rida i också! Hade behövt något som tog vindkylan, där är de inte så täta, men tillsammans med kjol lär de bli toppen i vinter!
Inget jag tänkte på alls! Och då är jag känslig i sitsen nu pga stor och snabb viktnedgångHur är sömmarna i grenen? En del tjocka ridbyxor får liksom väldigt klumpiga sömmar. Tycker sånt ökar risken för att man får obehagliga skav..
Låter ju positivt! Nu kommer jag nog inte köpa iår, har ett helt gäng vinterridbyxor + mkt andra utgifter nu så kan inte riktigt motivera det. Kanske nästa år!Inget jag tänkte på alls! Och då är jag känslig i sitsen nu pga stor och snabb viktnedgång
Enligt stallkompisen är de slut, kommer in i januari igenLåter ju positivt! Nu kommer jag nog inte köpa iår, har ett helt gäng vinterridbyxor + mkt andra utgifter nu så kan inte riktigt motivera det. Kanske nästa år!
Har sett det! Men man kan förbeställa nu och ändå få reaprisetEnligt stallkompisen är de slut, kommer in i januari igen
jag orkar inte åka dit. Säg till om du var där o det va något roligt så jag kan få ångest över detBack in the day var det ju som mini-Väla med allt möjligt. Jag går ju typ permanent med hörlurar i affärer för att slippa the noise och kunna kolla i lugn och ro, ska man lägga till någon slags sprint från öppnande av dörrar så tror jag att jag behöver terapi i för- och efterhand.
Haha, jag hoppar också över det och kör på Gekås imorgon istället Så ville du ha köphjälp med något @Ninnurur så hojta till i meddelandejag orkar inte åka dit. Säg till om du var där o det va något roligt så jag kan få ångest över det
kör du över åsen? Du kanske isåfall kan handla protein complex till mig?Haha, jag hoppar också över det och kör på Gekås imorgon istället Så ville du ha köphjälp med något @Ninnurur så hojta till i meddelande
Det gör jag, ska själv köpa hem en påse också Skicka meddelande så löser vi det!kör du över åsen? Du kanske isåfall kan handla protein complex till mig?
Köpte även 100gram utetäcke från hööks och en 200gram liner. Skor till mig och strumpor.Visa bifogad fil 132625
Shoppat lite på black week. Detta är från horseonline. Ulltäcke ordinarie 999 nu 299
Åh det har jag spanat på! De har ett 400gr till väldigt bra pris nu som jag är lite sugen stt testa.Köpte ett stalltäcke från Equoiq idag med black friday rabatt. hoppas det sitter bra.