Stora shoppingtråden II

Teddyleggingsen var sjukt sköna att rida i också! Hade behövt något som tog vindkylan, där är de inte så täta, men tillsammans med kjol lär de bli toppen i vinter!

Teddyleggingsen var sjukt sköna att rida i också! Hade behövt något som tog vindkylan, där är de inte så täta, men tillsammans med kjol lär de bli toppen i vinter!
Hur är sömmarna i grenen? En del tjocka ridbyxor får liksom väldigt klumpiga sömmar. Tycker sånt ökar risken för att man får obehagliga skav..

Back in the day var det ju som mini-Väla med allt möjligt. Jag går ju typ permanent med hörlurar i affärer för att slippa the noise och kunna kolla i lugn och ro, ska man lägga till någon slags sprint från öppnande av dörrar så tror jag att jag behöver terapi i för- och efterhand.
jag orkar inte åka dit. Säg till om du var där o det va något roligt så jag kan få ångest över det :rofl:

IMG_1897.webp

Shoppat lite på black week. Detta är från horseonline. Ulltäcke ordinarie 999 nu 299 :banana:

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25