Du åker inte dit innan mig!Det ska öppna en ny Hööks i närheten imorgon och de har samma princip för de första 50 fysiska kunderna med goodiebag till dessa och jag är rädd för att åka dit om det är lika kaosigt som det är online
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du åker inte dit innan mig!Det ska öppna en ny Hööks i närheten imorgon och de har samma princip för de första 50 fysiska kunderna med goodiebag till dessa och jag är rädd för att åka dit om det är lika kaosigt som det är online
Campar du utanför redan?Du åker inte dit innan mig!
visst serru, sen förra helgen!Campar du utanför redan?
Stämmer nog om du tänker på Hyllinge, jag blev lite chockad då jag alltid sett det området som döende en längre tid men nu verkar det ju flytta in fler affärer/matställen där igen på nytt. Jag vet inte ens om jag ska dit eller istället köra till gekås, där vet jag kaoset som väntar mig iallafallvisst serru, sen förra helgen!
(jag vet inte ens exakt var de ska öppna eller om vi ska på samma? Men är det är väl där den andra affären jag inte minns namnet på som hade allt från frukt till hästsaker och foder?)
Om du kör till gekås kan du få agera köphjälp om du vill?Stämmer nog om du tänker på Hyllinge, jag blev lite chockad då jag alltid sett det området som döende en längre tid men nu verkar det ju flytta in fler affärer/matställen där igen på nytt. Jag vet inte ens om jag ska dit eller istället köra till gekås, där vet jag kaoset som väntar mig iallafall
nä jag vet heller inte om jag ens orkar åka dit...hahaha... Jag har inte varit där på länge och trodde typ allt var nerlagt. Utom Bauhaus möjligtvis.Stämmer nog om du tänker på Hyllinge, jag blev lite chockad då jag alltid sett det området som döende en längre tid men nu verkar det ju flytta in fler affärer/matställen där igen på nytt. Jag vet inte ens om jag ska dit eller istället köra till gekås, där vet jag kaoset som väntar mig iallafall
Det kan jag säkert ifall det blir avOm du kör till gekås kan du få agera köphjälp om du vill?
Back in the day var det ju som mini-Väla med allt möjligt. Jag går ju typ permanent med hörlurar i affärer för att slippa the noise och kunna kolla i lugn och ro, ska man lägga till någon slags sprint från öppnande av dörrar så tror jag att jag behöver terapi i för- och efterhand.nä jag vet heller inte om jag ens orkar åka dit...hahaha... Jag har inte varit där på länge och trodde typ allt var nerlagt. Utom Bauhaus möjligtvis.
Frågan är väl om butikerna överlever denna gångenBack in the day var det ju som mini-Väla med allt möjligt. Jag går ju typ permanent med hörlurar i affärer för att slippa the noise och kunna kolla i lugn och ro, ska man lägga till någon slags sprint från öppnande av dörrar så tror jag att jag behöver terapi i för- och efterhand.
Köpte ett par ridbyxor i softshell när jag var på Hööks sist. De är visserligen helskodda med sådan där old school ”fejkmocka” men känns mer som överdragsbyxor än ridbyxor (även om de funkar fint att rida i). De är fodrade med fleece och har en hög dragkedja längs med benet så man kan utan problem ha ridstövlarna under. De var på halva priset när jag köpte dem men jag hade lätt betalat fullpris för de är så himla bra! De är så sköna och smidiga att mocka och greja i stallet med också.
Trots att de som sagt är mer som överdragsbyxor känns de smidigare och bekvämare än mina teddyfodrade ZacZess. Dessa lär stå emot regn och vind betydligt bättre också.
Hade det inte varit för skoningen hade jag köpt ett par att ha när vi åker skridskor och har snöbollskrig. Skönaste överdragsbyxorna ever.Åhh....ser ut som potentiella hundbyxor också faktiskt.
Jag tror att det är de där jag använder som ridbyxor på vintern! Har långkalsonger under, och ridstövlar. Deras nackdel är dragkedjan som skulle kunna vara längre! Använder uhips överdragsbyxor när jag inte ska rida så mycket, de har dragkedja ända upp.Visa bifogad fil 132565
Köpte ett par ridbyxor i softshell när jag var på Hööks sist. De är visserligen helskodda med sådan där old school ”fejkmocka” men känns mer som överdragsbyxor än ridbyxor (även om de funkar fint att rida i). De är fodrade med fleece och har en hög dragkedja längs med benet så man kan utan problem ha ridstövlarna under. De var på halva priset när jag köpte dem men jag hade lätt betalat fullpris för de är så himla bra! De är så sköna och smidiga att mocka och greja i stallet med också.
Trots att de som sagt är mer som överdragsbyxor känns de smidigare och bekvämare än mina teddyfodrade ZacZess. Dessa lär stå emot regn och vind betydligt bättre också.
För mig räcker dragkedjan. Jag drar upp byxorna till knävecket och drar sedan ner dem över stövlarna. Plus för att det är reflexryg när man öppnar dragkedjanJag tror att det är de där jag använder som ridbyxor på vintern! Har långkalsonger under, och ridstövlar. Deras nackdel är dragkedjan som skulle kunna vara längre! Använder uhips överdragsbyxor när jag inte ska rida så mycket, de har dragkedja ända upp.
Det är jag som är så sjukt osmidig helt enkelt! Jag har haft de där byxorna i flera omgångar, ifjol skulle jag verkligen ha byxor med längre dragkedja, men efter att ha provat dom igen så köpte jag ett par till. Tycker att de är snygga också.För mig räcker dragkedjan. Jag drar upp byxorna till knävecket och drar sedan ner dem över stövlarna. Plus för att det är reflexryg när man öppnar dragkedjan
Ja de är verkligen förvånansvärt snygga för att vara den typen av byxor. Och jag gillar att man kan spänna in midjan med kardborreband.Det är jag som är så sjukt osmidig helt enkelt! Jag har haft de där byxorna i flera omgångar, ifjol skulle jag verkligen ha byxor med längre dragkedja, men efter att ha provat dom igen så köpte jag ett par till. Tycker att de är snygga också.
Ja, de är inte sådär säckiga som många vinterbyxorJa de är verkligen förvånansvärt snygga för att vara den typen av byxor. Och jag gillar att man kan spänna in midjan med kardborreband.
Visa bifogad fil 132570
Läste på insta att det tagit slut på 12 sekunder… funkade uppenbarligen bra att trigga köpSåg på MDs insta att de skickade med sin ryggsäck till de 50 första kunderna efter kl 9. 9.02 gick min order igenom, sen kraschade sidan hoppas att jag blev en av de första då!