Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.

Andrea1

Trådstartare
Nu är 6:an igång!
Så shoot ladies and gents.

Hur går det för alla med godiskastandet och halloweenbrygderna? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det går finemang, måste bara få tag i 1x Kobolds snor (uäh vad mysigt det låter..) så jag kan blanda ihop 10x Diamanter och få ett pass! Skulle även behöva 2x Tomtestövlar. Håller utkik i blixtförsäljningarna så länge.. :angel:

Hur går det själv? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jodå, det går framåt. Även om jag inte är så taggad längre, tror det varit för mkt event på sistonde ^^
Hinner knappt med mig med mina lusitanohornisar och allt som skall göras. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag satsar inte jättehårt på brygderna, hinner och orkar inte spela varje dag. Har inte tänkt lägga några pass på eventet så jag gör de brygder jag kan, men kämpar inte mot ädelstenshäst.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Wohoo en ny tråd! :D

För mig går det sådär, har halkat efter otroligt mycket med mina paintar. Spelar visserligen i min egen takt, så det gör inte så värst mycket egentligen. Men det har varit lite mycket event nu faktiskt, hinner ju inte pusta ut :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Woop! Ny tråd! :bump::banana::bump:

Jag surar för jag kan bara göra skräpsaker bland brygderna.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

'kl*
Är det ingen som vill ha mina spanjorer utan horn:p?

Har ett byte kvar om nån vill ha SM-föremål.. Ber om ursäkt om jag missat nån, surfat en del på telefonen..


Svarta marknaden

Diamant
x 16

Eolus vind
x 6

Dafnes lagerkransar
x 4

Poseidons hästskor
x 4

Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 3

Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 3

Plutos pergament
x 3

Kronostimer
x 2

Guldsporrar
x 2

Molntapp
x 1

Ungdomens vatten
x 1

Svart orkidé
x 1

Pandoras ask
x 1

Filotes klapp
x 1

Hera-paket
x 1

Boreas utfall
x 1
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag tar väldigt gärna några diamanter också, om det går bra för dig! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jo det går väl bra, försöker få ihop 5x drakfjäll så jag kan få 5 diamanter till mina 5x andra. Så jag får ett pass ;)
För dig då? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du vet väl att man inte får ett "rent" pass för diamanterna? Man kan byta dem mot saker som kostar pass bl.a. bara;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

har varit medlem i 365 dagar idag :bump: - jisses anamma, känns att det inte var så längesen man började spela egentligen..

och som extra cherry on the top, fick jag en litet enhornsföl som som kom upp och över 370 GP :banana:

ang. brygderna så strävar jag inte efter någon ädelstenshäst, utan gör de brygder jag kan. Dock så ska jag försöka få 2st Hestias Gåva :)

Förresten! Hur länge håller de extra enhörningstiderna? Är inte det eventet egentligen över nu?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

'kl*
Är det ingen som vill ha mina spanjorer utan horn:p?

Har ett byte kvar om nån vill ha SM-föremål.. Ber om ursäkt om jag missat nån, surfat en del på telefonen..


Svarta marknaden

Diamant
x 16

Eolus vind
x 6

Dafnes lagerkransar
x 4

Poseidons hästskor
x 4

Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 3

Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 3

Plutos pergament
x 3

Kronostimer
x 2

Guldsporrar
x 2

Molntapp
x 1

Ungdomens vatten
x 1

Svart orkidé
x 1

Pandoras ask
x 1

Filotes klapp
x 1

Hera-paket
x 1

Boreas utfall
x 1

Jag tar gärna poseidons hästskor :) och eventuellt något av det andra från poseidon :) men jag har inga byten kvar denna vecka :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Får man hästskor i varje y-horn, eller är det mer sällan? Funderar på om det är värt att satsa på en ädelstenshäst eller inte :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 114
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp