Stora hökassar

S

sofie_callmer

Visste inte var jag skulle sätta tråden, men undrar om någon vet var man kan köpa eller hur man lätt kan göra större hökassar (större än IKEA kassar) Har nämligen en fbl valack som äter mkt hö på kvällen och de får inte plats i en IKEA kasse. SÅ undrar om någon vet vart man kan skaffa större hö kassar eller andra förslag? (1 större hökasse är nimmare än 2 mindre)

Sv: Stora hökassar

Affären i halland med gula kassar som många vallfärdar till för att handla, dom har super kassar för stora portioner hö/enslilage.

Vi använder Julas stora shopping påse. Finns vid kassorna på Jula. Perfekt för oss som har löspressat hö. (det blir inga "skivor" i balarna utan det liknar mer löshö)

IKEA har stora kassar som heter Dimpa...som du ser så får man plats med ett helt bildäck i det :)

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10056770

16713_PE100986_S4.jpg

Senast ändrad:

aven lattare, anvand tva bla ikea pasar ...
dock gillar dack bags, de kan kanske vara bra for tacken ocksa??

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 998
Senast: tara
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 412
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
318
Senast: MML
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka