Blommor vissnar bara för mig.
Jag har vackra bilder och filmer som jag har fotat dock.
Blommor är lättare än relationer, så därför tänkte jag att de skulle passa dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blommor vissnar bara för mig.
Jag har vackra bilder och filmer som jag har fotat dock.
Det finns väldigt mkt som är lättare än relationerBlommor är lättare än relationer, så därför tänkte jag att de skulle passa dig
Jag tror inte det har med kvinnor att göra, jag tror det har med din inställning att göra. Du vet, kvinnor, män och ickebinära är faktiskt människor hela högen. Vi fungerar i princip likadant, förutom att vi såklart är individer allihop.
Jag tycker att ditt sätt att se på kvinnor är väldigt skrämmande.
@Hero det stämmer att Buke är ett rätt PK forum. Jag gillar det, eftersom jag själv är PK. Jag ser det som något eftersträvansvärt och inte ett skällsord. Flashback? Inte ett så PK forum. Men vet du, det har inget med kvinnor och män att göra och jag tror det skulle göra varken från eller till med fler män på Buke. Det finns nämligen massa PK män, jag umgås med många av dem, och det finns massa icke PK kvinnor. PK kan man vara och ändå vara helt ärlig, att vara PK betyder nämligen inte att man pressar sig in i den mallen utan att man helt enkelt är så.
Frågan är ju varför du söker svar kring saker på Buke, när du anser att vi är PK och du inte är det? Du kommer ju aldrig få ”rätt svar” enligt dig själv bara en massa svar som du inte håller med om. Om och om igen. Så whats the point liksom. Det är som om jag skulle hoppa in på Flashback och be om relationsråd och förmodligen hata varenda svar jag får. Givande för mig? Not so much. Om du vill ha svar på hur du ska lyckas få en smal icke-PK flickvän så frågar du ju liksom helt fel folk.
Jag bara sägar att jag tycker Flashback är för lite PK och BK för mkt...
Men det finns ju en anledning att jag inte är aktiv på flashback som sagt.
Jag tror inte att någon i den här tråden har argumenterat för att man inte ska få bo hemma under såna speciella och svåra omständigheter.
I övrigt är det nog som det är med allt - vi är alla individer och har olika värderingar och uppfattningar. Även om @Hero envist hävdar att vi alla kvinnor tänker exakt likadant.
Klart man önskar att det fanns ett enkelt svar. Men jag har ju insett att det inte finns...
Kvinnor är som sagt olika individer och där den ena dissar mig för längd kanske den andra dissar mig för att jag har för få vänner.
Det sociala samspelet är ju något jag kan jobba på dock. Men det känns ju lite hopplöst när man oftast inte får chansen att ta sig dit. Eller att det är otroligt svårt att komma dit. Finns det de minsta lite som inte stämmer överens med hennes drömkille så blir man dissad.
Kvinnor bryr sig väldigt mkt om social status....
Men det är ju bra att veta iaf... att kvinnor är ytliga.
Mmm, jag förstår att det är så kvinnor ser på det
Jag poängterar bara hur det hade sett ut om jag var av kvinnligt kön.
Inte att jag är bitter pga livets lott. För att jag är av manligt kön.
Kvinnorna har redan lagt upp en uppfattning om mig.
Jag har inte sagt alla kvinnor tänker likadant...
Jag tror @Hero har rätt i sak men jag tror att analysen varför är fel (eller åtminstone för snäv). Precis som anledningen till att vissa kvinnor backar om mannen inte har något socialt umgänge. Det handlar inte om social status utan vad det sänder ut för signaler.
Slutreslutatet är ju densamma iaf...Det handlar inte om social status utan vad det sänder ut för signaler.
Nej det är det inte.Slutreslutatet är ju densamma iaf...
Sänder du ut fel signaler så är det kört...Nej det är det inte.
Jag tycker ju alla platser mår bättre av en könsjämviktNej, många män på flashback skulle inte jag heller vilja hänga med... Det finns ju en anledning till att jag aldrig skriver där och är mer aktiv på buke.
Då många framstår som väldigt sviniga. Samt använder uttryck jag aldrig skulle komma på att använda om kvinnor...
Men då jag upplever bukefalos som raka motsatsen till flashback. Det finns ingen balans, bukefalos är lite för PK. Jag upplever det som att kvinnor här inte våga skriva rakt ut vad dom tycker och tänker av rädsla för att bli lynchad eller inte uppskattad. Det därför jag upplever att buke skulle ha mått bra av lite fler män i många diskussioner.
Men jag kanske har helt fel...
Inte nödvändigtvis. Det är exempelvis mycket mer attraktivt med en man som inser varför jag undrar om anledningen till att han fortfarande bor hemma än någon som utgår från att jag frågar för att jag är ute efter materiella saker som ett hus.
Fast då kan man inte riktigt säga "gör inte så" när det uppenbarligen är vissa som är "ok med det" också. Det går åt båda hållen att @Hero kan inte säga vad kvinnor vill men det kan inte kvinnor heller göra för alla kvinnor.Det får du väl fråga den som svarar, och inte fråga en person som uppenbarligen inte svarar efter fler meddelanden. Vår gissning av hur andra tänker är väl ungefär lika bra som din egen.
Nej, jag förstår att det handlar om självständighet och allt det dära...
Men det är just att JAG ANTAR ATT kvinnor redan har förutfattade meningar och det är liksom inget jag kan göra åt.
Det kändes jobbigt att behöva förklara hela tiden och kanske bli dissad eller dissad innan man ens får chansen.
Men jag trooor, att även om folk här väger ord hyggligt noga, gissar jag, för att försöka få sitt budskap mottaget som de menar. Så troor jag inte att folk tycker mycket annorlunda än de skriver. Tex jmf Flashback så är det ju trots allt övervägande fler män som röstar på tex SD och i vallokalen är man ju än mer anonym än här.Jag tycker ju alla platser mår bättre av en könsjämviktExakt hur bättre vet jag inte men det är liksom en känsla jag har.
Skaffa dig anat umgänge?Jag gillar att umgås med folk. Men det är ofta som folks intressen som inte sammanflätar med mina om man säger så... Vill du hänga med fest ? Det är typ det enda folk verkar göra.
Nej , sånt tackar jag oftast nej till...