Stora feministtråden!

MiniLi

Trådstartare
Kan vi inte ha en tråd där vi kan dela och diskutera viktiga feminist- och jämställdhetsfrågor?
Jag känner att iallafall jag behöver alla möjligheter att få se sunda och jämställda värderingar i mitt virala flöde. Älskar Supersnippan och liknande sidor på FB som ser till att jag får hopp om världen mitt i all skit, varför inte något liknande här på buke?

Så fritt fram för att dela nyheter eller bara diskutera de stora viktiga frågorna!
Icke-feminister ombeds respektera syftet med tråden, diskussioner är välkomna men vill inte se att tråden drunknar i anti-propaganda.

Liknande trådar

Samhälle Jag läste tråden om diskussionsklimat på underforumet om Bukefalos och blev så illa berörd. Tråden är låst, men det är egentligen ett...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
51 692
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 138
Gnägg Jag hoppas den får ligga här, tycker den kan passa in på flera ställen men kanske bäst här. Jag är absolut inget proffs på hästar...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Vinterbad
·
Träning Natural Horsemanship FAQ version 1.11 Vanliga frågor En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Svar
12
· Visningar
2 428
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama