Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är såå finIgår var Bjälke ute på ridbanan igen. Detta är hans favoritposition.
Visa bifogad fil 44625
Mycket!@Narcissa: Hjärtrumpa
Det är helt underbart! Hon är som en annan häst. Jag har inte vågat köra på ett tag då hon varit lite väl tittig på ridturer samt blev skrämd av två lösa hundar. Men det är en helt annan häst när man spänner för. Så jag ska försöka köra desto mer nu. Det största hindret var att börja sela igen med tunga lokselen, efter barnafödande och inte så mycket träning är det ett halvt träningspass bara att få på selen. Men nu har vi kommit igång på den punkten och det känns inte som ett oöverstigligt berg längre.Jag älskar att se en häst som älskar att dra, det är typ det roligaste som finns att hålla i tömmarna då!
Vackra Relä som jag hade på foder åkte med mig på ett tredagarsevent uppe på Boden Western Farm en sommar, där tävlade vi i horse-pulling en av dagarna och det var så himla häftigt!
Det är helt underbart! Hon är som en annan häst. Jag har inte vågat köra på ett tag då hon varit lite väl tittig på ridturer samt blev skrämd av två lösa hundar. Men det är en helt annan häst när man spänner för. Så jag ska försöka köra desto mer nu. Det största hindret var att börja sela igen med tunga lokselen, efter barnafödande och inte så mycket träning är det ett halvt träningspass bara att få på selen. Men nu har vi kommit igång på den punkten och det känns inte som ett oöverstigligt berg längre.
Häftigt att tävla i horse-pulling! Urkraft.
Bjälke älskar att posera så länge han får stå stilla. Visa bifogad fil 44671
Nja, tycker han ser för blöt ut för att jag skulle vila det.Det kan inte bara vara jag som blir sugen på att kliva upp på den där pallen och barbackasitta.
Nja, tycker han ser för blöt ut för att jag skulle vila det.
Han är rund och go.Det blir snart varmt om rumpan igen om man sitter kvar en stund.
Bjälke älskar att posera så länge han får stå stilla. Visa bifogad fil 44671