Godkänd besiktning, kontrakt skrivet, hämtar hem ardennerstoet Nelly på lördag. Blir en rejäl makeover, från lösdriftshäst i Blekinges skogar till installad hobbyridhäst på den sydskånska slätten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilder måste ju delasGodkänd besiktning, kontrakt skrivet, hämtar hem ardennerstoet Nelly på lördag. Blir en rejäl makeover, från lösdriftshäst i Blekinges skogar till installad hobbyridhäst på den sydskånska slätten.
Ja jag har dock bara annonsbilden som är i sommarskrud och en från provridningenBilder måste ju delas
Ja jag har dock bara annonsbilden som är i sommarskrud och en från provridningen
Jätte fin även gulligt med hennes vinterpälsJa jag har dock bara annonsbilden som är i sommarskrud och en från provridningen
Ja det blir något nytt efter att bara ägt varmblodiga hästar förut. Har dock ridit en del kallblod tidigare så hoppas på att vi ska ha skoj ihop.Jättefin @Jordgubben från Skåne
Så spännande med en ny häst!
Annars ser ju den ryggen ut att vara barbackaryttarens drömSåklart var det ju inte mycket av min sparade utrustning som passade denna damen.
Täcke beställt och nytt träns.
Hoppas iaf att jag får runt tömkörningsgjorden och att iaf ett bett passar. Så jag kan börja jobba henne lite.
Klippte henne igår för första gången i hennes liv, rörde inte en fen. Så duktig! Blev bara hals, bog och mage i väntan på nya täcket.
ja det tror jag absolut, vill bara ha lite extra koll på grundutbildningen innan jag ger mig uppAnnars ser ju den ryggen ut att vara barbackaryttarens dröm
Det blev 6 veckors barbackaridning innan sadeln kom, vilket ändå var bra för jag blev väldigt "sadelfast" av att rida ut henne barbacka 3-4 dgr i veckan.ja det tror jag absolut, vill bara ha lite extra koll på grundutbildningen innan jag ger mig upp
Det blev 6 veckors barbackaridning innan sadeln kom, vilket ändå var bra för jag blev väldigt "sadelfast" av att rida ut henne barbacka 3-4 dgr i veckan.
Hon är en nätt dam med stort huvud, 60-65 cm i sadelgjord, stor Xfull i träns och grimmor
Hon har ändrat sig mycket i kroppen nu efter 2,5 månad också
Tack, jag blev själv chockad över vilken förändring det blivitOj! Ja, det var en stor skillnad tycker jag. Mer avslappnat kors och finare överlinje på halsen. Lugn kropp. Vilket bra jobb du gjort på så kort tid.