Stor nätbokhandel i Danmark?

bettysmatte

Trådstartare
Ska köpa present till en vän som flyttar till Danmark snart. Tänkte att ett presentkort till Bokus eller Adlibris kunde funka, tills jag förstod att de inte levererar till Danmark. Någon som har tips på en liknande nätbokhandel i Danmark? Måste finnas ett bra utbud av böcker på engelska!

Jag blev nyfiken och frågade chatgpt 😄 Saxo.com ska vara störst i Danmark, kolla deras utbud och se om de har böcker som du vet att din vän uppskattar. Det verkar som att danskarna inte har riktigt samma utbud av engelskspråkiga böcker som vi har i resten av Skandinavien, då får man gå via Amazon.

Jag blev nyfiken och frågade chatgpt 😄 Saxo.com ska vara störst i Danmark, kolla deras utbud och se om de har böcker som du vet att din vän uppskattar. Det verkar som att danskarna inte har riktigt samma utbud av engelskspråkiga böcker som vi har i resten av Skandinavien, då får man gå via Amazon.
Ja, och ska man köpa presentkort till Amazon så blir det inget generellt presentkort utan kan bara användas på den sajten där det köptes... Jag hittade själv en bokhandel som heter William Dam och som verkar trevlig :) . De säljer lite annat roligt där också.

Ja, och ska man köpa presentkort till Amazon så blir det inget generellt presentkort utan kan bara användas på den sajten där det köptes... Jag hittade själv en bokhandel som heter William Dam och som verkar trevlig :) . De säljer lite annat roligt där också.

Ja, alltså jag är själv ingen förespråkare av Amazon så det fattar jag! Kul att du hittat ett danskt alternativ 😀

Som en parentes tycker jag själv att utbudet av smalare genrer på engelska är rätt skralt även i Sverige så det beror nog på vad man helst läser också.

Liknande trådar

Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 783
Senast: Sassy
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 046
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 022
Senast: Twihard
·
Fritid Jag har ett helt rum fyllt av böcker. Jag inser krasst att de flesta läser jag bara en gång. Efter att dessutom ha gjort några långa... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 279
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka