Stor magplatta

9

9396

Vet ni vilka märken på magplattegjordar som har större magplattor. Funderar lite på pessoa hur stor är den plattan ?

Har just nu Equipe men den är för liten. Knights har ju en kopia på pessoan hur mycket skiljer dessa i storlek ?
Är ju hyffsad prisskillnad....:angel:

Sv: Stor magplatta

Har sett en som jag tror kan heta Flure de lyse (såldes av Skara) som hade en väldigt stor platta.
Annars tycker jag att denna modell av Tolga är lite större än de vanliga.

Har för mig att cwd är rätt så stora.....har en Prestige-liten
(har även en ny Tolga, fast den andra modellen lite tack vare grinchen:bow:)

Tack för era svar har googlat men hittar inte den modell av tolga du The_grinch visade någonstans :confused: Har du någon aning om vad den ligger i för pengar ? Googlade även på Fleur de lys hittade några sadlar, men ingen magplatta men jag kan ju ringa skara på måndag. Jag behöver till två hästar och den ena kan inte ha anatomisk (svängd) då han får skasår vid armbågarna. Men jag uppskattar all hjälp jag kan få då jag bor vid Svergies ände och saknar butiker.....

Jag har en pessoa platta, den är rätt normal i storlek, men absolut inte den minsta plattan som finns utan snarare åt det lite större hållet. Men kan bara säga att jag älskar den, supermjuk, inte hård och oformbar som många plattor kan vara. + att resåren är kanon, har inte töjts något efter 4 års användande...

Skulle du kunna vara SUPER gullig och mäta storleken på plattan (längd + bredd) ? Jag skulle vara mycket tacksam ! :bow:

Vad är måtten på en "enormt stor" ? var in och kollade på modellen...kan kanske funka. Men det är ju omöjligt att se storleken på bild.

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 058
Senast: iNHALE
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 884
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 287
Senast: Enya
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat