• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SarahOlofsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 979
S

SarahOlofsson

Jag måste bara lägga in bilder på min älskade Pippi och hennes LP 1 :) Vi debuterade på en inofficiell tävling i slutet av sommaren med ett 1:a pris och sedan har vi tagit tre raka 1:a pris på officiella tävlingar... Nu tränar vi för lydnadsklass 2 i vår :crazy:

Pippi med LP rosett :love:

Pippis LP diplom

Sv: Stolt!!!

Grattis! Vad kul!
Vi tog vårt först förstapris i vår sjunde tävling. Visst heter det Sjunde himlen?!

Lycka till med 2an i vår!

grattis! vad roligt för er.. längtar också till LP 1

Grattis vad roligt. Vi fick vårt LP I lördags och har skickat efter pappar. Men vart får man rosett ifrån eller är det som du fixat själv? Det är bara diplomet man får beställa från skk väl?

Grattis!!

Själv hoppas man på att kunna debutera i klass 1 till våren/sommaren med saluki... blir spännande...

Tack så jättemycket :bow:

Men vart får man rosett ifrån eller är det som du fixat själv? Det är bara diplomet man får beställa från skk väl?

Rosetten fick jag köpa från klubben där vi tog sista ettan och diplomet får man beställa från SKK... Det kostar 277 kr med frakt...

Liknande trådar

Hundträning Jag har en jaktlabbe, och tränar målmedvetet mot tävling och siktar högt (bedömning enl. Brittiska systemet). Jag tränar regelbundet för...
Svar
7
· Visningar
2 209
Senast: Marje
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais... 2
Svar
28
· Visningar
6 635
Senast: Dopy
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 496
Senast: Nevermind
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
14 984
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈