Stolpvässare?

Leoni

Trådstartare
Finns det? Jag skulle kunna göra egna stängsel stolp och tänker att jag skulle vilja ha en gigantisk pennvässare som spetsar ändarna😄. Finns det? Vad heter en sång mojäng? Eller hur gör folk?
 
Finns det? Jag skulle kunna göra egna stängsel stolp och tänker att jag skulle vilja ha en gigantisk pennvässare som spetsar ändarna😄. Finns det? Vad heter en sång mojäng? Eller hur gör folk?
Yxa. :) Några tag så den blir hyfsat spetsig. Akta benen. :p
 
Såg kan nog också fungera. Jag har inte testat göra egna stolpar, men skulle göra stödpinnar att slå ner för formen när jag skulle gjuta gödselplatta. Då tog jag eldrivna tigersågen och kapade av reglarna i lite olika vinklar så att det blev spetsigt.
 

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 946
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 622
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Hedinn
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 901
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp