Stöldmärka?

L

LuddeoSara

Hej! Har precis köpt en dressyrsadel & tänkte stöldmärka den. Någon som vet hur man går tillväga? Var ute på lite olika försäkrings & vaktbolagssidor, men hitta inget.
MVH Sara :confused:

det du kan göra e att rista in nått litet känne märke å knäppa kort på sadeln...då har du det dokumenterat om det skulle bli stulet...

Precis som raven säger fick jag till svar då jag ringde runt och frågade (mitt namn eller hästens och att det fanns kort på det hela). Sen fick jag även till svar att den hamnade under hemförsäkringen (trots att den hängde i stallet) om den nu skulle försvinna.

Ja fast det förutsätter artt stallet är låst och att det finns märken av att ngn brutit upp dörren.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej! Min bror med familj fick 15 st guldhamsterungar för en vecka sedan! Har lagt ut annons på blocket. De är flyttklara om 4 veckor...
Svar
8
· Visningar
1 542
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: Emiro
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden