Stolar vid köksbänken?

Andorra

Trådstartare
Vilken sitthöjd ska stolar ha som ska vara vid en vanlig köksbänk, alltså en bänk som är 90 cm hög?

Någon som har förslag på någon trevlig stol?

Sv: Stolar vid köksbänken?

Fast dom upplever jag att dom blir för höga. En bardisk är högre än en vanlig köksbänk.

Kollade lite i Ikeas sortiment och där finns det två olika höjder på barstolar. En är 74 cm i sitshöjd och den andra är 63 cm. Kanske den som är 63 cm kan bli lagom?

Sv: Stolar vid köksbänken?

Fast dom upplever jag att dom blir för höga. En bardisk är högre än en vanlig köksbänk.

Kollade lite i Ikeas sortiment och där finns det två olika höjder på barstolar. En är 74 cm i sitshöjd och den andra är 63 cm. Kanske den som är 63 cm kan bli lagom?

jag har 63 cm höga stolar till min köksbänk o det funkar perfekt!

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
568
Senast: pepp
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: cili
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka