Stofamilj 8?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare MiaFia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 839

MiaFia

Trådstartare
Har ett sto som det står en åtta i () efter namnet i hennes pass. Om jag har läst & fattat rätt så är det hennes stofamilj. Snälla är det någon som vet nåt om denna eller vart man kan få lite info!!!

Sv: Stofamilj 8?

Castella-familjen härstammar från det ostpreussiska stoet Castella 57 RÄ II f.1985 e. Lothar-Honig-Almarik-Hanstein-Gärtner. Hon importerades som föl. Hon dog redan 1906, A-prem och lämnade 6 avkommor, 2 av dessa blev stamboksförda.
Hingstar i familjen är Infant 361 och Leopard 590, har inte kollat upp om det tillkommit några nya hingstar till familjen.
I tävlingssammanhang finns det 18 pristagare, varav en i svår klass-hopp och fälttävlanshästen Eldorado f.1949. http://www.allbreedpedigree.com/eldorado37
I slutordet står "Familjen har, som nämndes i början, bestått av goda ston utan att det funnits någon riktig "hejare" bland dem.

Sv: Stofamilj 8?

Ps. den sidan är fortfarande under utveckling, så det finns den del buggar och saker som fungerar halvdant som bäst... :)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Piaff
·
Avel Flera av er är kunniga inom på avel på en särskilt nördig nivå, så jag tror jag kan få svar! Varför har vissa ston parentes med...
Svar
11
· Visningar
923
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 735
Senast: ildiko
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 236
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka