Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ett sto som det står en åtta i () efter namnet i hennes pass. Om jag har läst & fattat rätt så är det hennes stofamilj. Snälla är det någon som vet nåt om denna eller vart man kan få lite info!!!
Castella-familjen härstammar från det ostpreussiska stoet Castella 57 RÄ II f.1985 e. Lothar-Honig-Almarik-Hanstein-Gärtner. Hon importerades som föl. Hon dog redan 1906, A-prem och lämnade 6 avkommor, 2 av dessa blev stamboksförda.
Hingstar i familjen är Infant 361 och Leopard 590, har inte kollat upp om det tillkommit några nya hingstar till familjen.
I tävlingssammanhang finns det 18 pristagare, varav en i svår klass-hopp och fälttävlanshästen Eldorado f.1949. http://www.allbreedpedigree.com/eldorado37
I slutordet står "Familjen har, som nämndes i början, bestått av goda ston utan att det funnits någon riktig "hejare" bland dem.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.