Stofamilj 46, Piledalsfamiljen

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
B

Binsan

Hej! nån som har en avkomma inom stofamilj 46? Tävlingsresultat, stam, 3-års tester etc? Skulle gärna vilja lära mig mer om den då jag har en unghäst efter Strega. Tacksam för svar!

Sv: Stofamilj 46, Piledalsfamiljen

Har du sökt på tidigare trådar om familj 46? Jag har för mig att jag skrivit om familjens historia ett par gånger.

Familjen har producerat ett ovanligt stort antal tävlingshästar, främst i hoppning.

Sv: Stofamilj 46, Piledalsfamiljen

Vi har en halvsyster till Strega e. Concorde. Det jag vet om övriga syskon till dem står på min hemsida under Våra hästar/Cessna. Du kanske känner till något mer om dem, i så fall får du gärna skicka ett pm så jag kan komplettera. ;)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 554
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 819
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka