Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Det värsta med att gå igenom saker är att det blir rörigt. Jag avskyr röra.
Diskmaskinen diskar inte helt rent med diskmedlet, diskmedlet suger, tur jag får annat med hemleverans i morgon.
Jag har hamnat mellan min son och min syster. Båda två ljuger för mig för att få mig på deras sida, jag tror ingen av dem och är rätt irriterad på situationen, två vuxna som tjafsar och drar in mig. JAG HAR FLYTTAT pga detta!
Det är varmt, ännu en natt jag kommer vara varm!
Jag har sett båda säsongerna av "From". Tredje kommer i höst. Vilket skit alltså. Varför är säsongerna så korta? Och jag stör mig så oerhört gräsligt mycket på att folk i serien inte pratar med varandra!
 
Stör mig på Tiktoks moderatorrobotar som tydligen tycker att ett klipp från en lugn skritt i bildskön miljö förespråkar farligt beteende... Iofs kan det ju fresta någon att vilja skaffa häst. Och med det kommer att man måste skaffa utrustning till hästen... som typ schabrak 🤔
 
Stör mig på Tiktoks moderatorrobotar som tydligen tycker att ett klipp från en lugn skritt i bildskön miljö förespråkar farligt beteende... Iofs kan det ju fresta någon att vilja skaffa häst. Och med det kommer att man måste skaffa utrustning till hästen... som typ schabrak 🤔
Men du vet ju att hästar är farliga och de är ett farligt intresse?! De ruinerar en :D Och tar bort barn från föräldrar, kärlekspartner från kärlekspartner, och hjärtat blir sprängfyllt av hästkärlek! Det är LIVSfarligt, en gång hästbiten alltid hästbiten, fast för resten av livet! :D
 
Men du vet ju att hästar är farliga och de är ett farligt intresse?! De ruinerar en :D Och tar bort barn från föräldrar, kärlekspartner från kärlekspartner, och hjärtat blir sprängfyllt av hästkärlek! Det är LIVSfarligt, en gång hästbiten alltid hästbiten, fast för resten av livet! :D
Jo, misstänkte att det nog var det de menade. Med tanke på hur mina fingrar har halkat iom PSoS rea så kan jag väl iofs inte säga att deras klassning är fel... 🤔😅
 
Att jag behövde ställa klockan för väckning 04.35 idag och lämna en varm säng och sällskap för att jag skulle hinna åka hem innan kollegan ska hämta mig...

Visst kunde ju ha åkt hem igår kväll men kändes inte lika trevligt. :angel:
 
Torktumlaren fungerar inte - helvete också! Det betyder att jag inte kan tvätta handdukarna idag. Jag som tänkte tvätta idag och sen inte göra det förrän på söndag igen (semester). Utan torktumlaren tar det hela förmiddagen att torka enbart kläderna som jag tvättat. :banghead::arghh::mad::rage:
 
Att typ alla trådar på Facebook/liknande med tema "vad äter du om dagarna" typ spårar ur till vikthets och "du ska bara äta en gång om dagen för det räcker för mig. En halv banan och ett ägg, mer behöver man inte"... Fast TS aldrig bett om bantningstips.
 
Jag hittar inte ett recept som jag planerat att göra. Sjukt störande. Jag vet att det var bacon, köttfärs, pasta, tomater, grädde, creme fraiche. Jag vet ungefär hur bilden såg ut. Men jag hittar det inte! :arghh: Nåja, vi får slänga ihop något eget men det är ändå sjukt störande att jag sett det flera gånger och kikade på det senast före helgen men nu dyker det inte upp!
 
Vi har ett veckomöte som är inlagt som en halvtimme. Det har FAAN aldrig varit klart på en halvtimme! :arghh: Jag har några kollegor som är lite för förtjusta i sin egen röst... :cautious:
Relaterar till det också, vi har också veckomöten. Precis när chefen säger "ja är det ingen någon har något mer idag" så börjas det. 😂
"Jo jag tänkte bara ta upp detta med...."

NEJ, sluta. Gör inte det.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 603
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 494
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 204
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 520
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • WE-tråden
  • Föl 2020

Omröstningar

Tillbaka
Upp