Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Jag har spillt mat på mitt nya fina påslakan 2 ggr. :( Små fläckar men jag ser ju dem. Får prova med diskmedel innan nästa tvätt, det funkade förra gången jag spillde, men då var det chokladglass.

Är det fettfläckar använder jag maskindiskmedel eller galltvål, det funkar jättebra. Det enda är att en kan inte använda ättika som sköljmedel om en använder maskindiskpulver, då bildas klor.
 
Ja den rosa.
Vet inte om jag vågar greja med bensin, droppar man det på och tvättar i maskin som vanligt direkt?
Jag har denna. Häller på och låter det dunsta. Man ser direkt det har dunstat om det har fungerat. Sen kan man köra en vanlig maskin.

Missade bilden. Ligger i nästa inlägg.
 
Ja den rosa.
Vet inte om jag vågar greja med bensin, droppar man det på och tvättar i maskin som vanligt direkt?
IMG_9954.png
 
En kollega sa upp sig idag. Kul för hen men störigt för mig. Är i princip beroende av hens hjälp på em-skiften. Det var dessutom meningen att jag skulle få byta maskiner någon gång efter semestern när en ny person börjat skifta men nu kommer vi bli en kort igen. Såg fram emot att byta :cry:
 
Det finns rimliga störningar och så finns det " att mina nya grannar inte flyttar in och jag blir less på att vänta på stöket som uppstår när någon flyttar in" :o:mad::rofl:

Vilket i sig gör att de faktiskt kan flytta in det värsta när jag är på jobbet i veckan, vem vet:bag:
 
Jag har spillt mat på mitt nya fina påslakan 2 ggr. :( Små fläckar men jag ser ju dem. Får prova med diskmedel innan nästa tvätt, det funkade förra gången jag spillde, men då var det chokladglass.
Tipsar om att ha en filt över när du äter, jag kör alltid på filt/tunt lakan sommartid i knät om jag äter i soffan dvs konstant för att undvika fläckar om jag spiller :) Smidigt att bara tvätta sen!
 
Just nu stör jag mig på att sommargrannarna dök upp idag och nu kör något sjukt illalåtande maskin sedan drygt två timmar tillbaka. Den låter som en blandning mellan en högtryckstvätt och ett sånt där gigantiskt klippaggregat som sitter på traktorer och de klipper gräskanter med. Sjukt störande. :mad:
 
Jag stör mig på när folk svarar på FBannonser genom att klicka "finns den här varan kvar" och så är det flera saker i annonsen. Vilken jävla vara är du intresserad av, vissa är sålda andra inte. Och när man undrar och förklarar vad som är kvar så antingen får man inget vidare svar (antagligen för att de var intresserade av det som redan i annonsen står att det är sålt) eller så svarar de att de var intresserade av det som var sålt.

Jag stör mig på att någon skriver på en FBannons att de är intresserade och man pratar lite mer om det, och så plötsligt händer inget mer.

Jag stör mig på min epilepsi. Tack för anfallet i morse. Jag har nu fortfarande ont i/på hakan och en tand ömmar. Det blev inget jobb i dag, av förklarliga skäl. Det stör mig så jävla mycket att jag är SKITARG.

Jag stör mig på huvudvärken jag har haft sedan anfallet i morse, och som inte vill försvinna, kanske inte konstigt det värker om man slår i det, men kom igen och släpp någon gång.
 
Det är om möjligt gräsligare än mattan som ligger idag O_o
Är de dessutom inte väldigt tunna? Inte tre centimeter tjocka har jag nog aldrig sett.

Nu stör det mig att jag hittat massor med fina mönstrade mattor, men de är i fel storlek! Varför började jag googla? :meh:

Jag hade köpt kakel i fin färg och petat i hålet.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 844
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 555
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 419
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 752
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp