Störiga saker vi stör oss på, del 35.

All sympati.
La ut på fbatt en stor hibiscus skänkes. Den är förstor förmna fönster och moin lilla stuga.

Entjej nappade direkt men kom på tt hon ionte har bil. Nästa i kön hörde inte av sig på ett dygn när jag meddelade att hen fick den.
Nu meddelade en tjej att hon kunde komma direkt. Toppen tänkte jag. Sen tänkte hon ett varv till och sa att hon hört att hibiscusar lätt får löss så hon vill inte ha den :banghead: :banghead: :banghead:

Jag har aldrig haft löss på mina hibiscusar. Nån gång trips men det är åratal sen. Haft den här sorten sedan början av 70-talet. Aldrig haft löss så vitt jag kommer ihåg.

Vad är det för fel på folk.
Synd på avståndet, jag älskar hibiskusar och hade gärna hämtat den! :heart
 
Kardborre for the winn.
Heh, blir nog inte lätt att få det att sitta kvar :rofl:

Men jag fick den geniala idén att vända på mattan.
Som ny :up:
IMG20240805142420.jpg
 
Jag hade Bajskorv2023! som lösenord ett tag. IT sa att det var ett dåligt lösenord. Jag tyckte det var jättebra. Både stora och små bokstäver, siffror och specialtecken. Dessutom lätt att komma ihåg.
Och rätt vanligt. Så ja, ett dåligt lösenord.
 
Jag har spillt mat på mitt nya fina påslakan 2 ggr. :( Små fläckar men jag ser ju dem. Får prova med diskmedel innan nästa tvätt, det funkade förra gången jag spillde, men då var det chokladglass.
 
Jag har spillt mat på mitt nya fina påslakan 2 ggr. :( Små fläckar men jag ser ju dem. Får prova med diskmedel innan nästa tvätt, det funkade förra gången jag spillde, men då var det chokladglass.
Vanish annars!
Är det fett så är bensin överlägset.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 838
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 554
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 419
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 750
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp