Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Fast det skulle kunna vara jag :D
Vi har alltid förvrängt ord och betydelser. T.ex. att man inte är korpulent (kompetent) för det. Basilusk istället för basilika, osv. Dvs det är rent skämt, för invigda.

Om nån använder ord fel utan att själv fatta är det värre.:laugh:

De som jag tänker på verkar göra det seriöst, som jag uppfattar det, inte som ett internskämt mellan några kompisar t.ex. Samma personer tar ofta fel på de/dem också (vilket jag också tycker är störigt, nu när jag tänker på det :cautious: ).
 
Jag var i stan i ett ärende. Har en kupong på en gratis dryck på Espresso house. Tänkte att en Frapino är kanon idag.
Jag får tänka om. Obs, notera klockslaget. (Fotot är taget 15.43.)

1000021460.jpg
 
Jag fortsätter störa mig på väskförbudet. Idag ska vi på konsert i en folkpark 2 timmar bort och min mens hoppade just igång. Det är en jävla tur att jag kunde gräva fram min gamla menskopp för var fan ska jag förvara bindorna?! :arghh:
I fickan? Så många kan du väl inte behöva under en konsert att det inte får plats i fickan/fickorna?
 
Skickade in ett rätt svårt kryss och var så stolt över att jag klarat av att lösa det på egen hand. Så läste jag på korsordsforumet att nån frågat om en nyckel och jag kom på att jag feltolkat den så kommer få fel på det krysset. :arghh: Jag som försöker få upp min kryssprocent.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 829
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 551
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 418
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 746
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp