Stödhjul till släp.

Rea

Trådstartare
Har sett att stallkamratens släp har ett mycket "fräckare" stödhjul på sitt släp än vad jag har på mitt;) och jag vill ha ett likadant.

Jag har en Boj Bravo med ett vanligt hjul, dvs ett sånt man dels vevar upp, dels släpper upp/mer med bygel eller hur jag ska förklara det.

Deras däremot, en Cheval Liberté behöver man bara veva upp, alltså ingen bygel man behöver lossa och det är något som tilltalar mina svaga händer.

Har någon koll på om det är något man kan byta?

Sv: Stödhjul till släp.

Ring återförsäljaren till cheval & fråga dom. Dom borde veta var man kan få tag på reservdelar dvs ett likadant stödhjul.

Lycka till

Sv: Stödhjul till släp.

Ett vanligt s k automatiskt stödhjul. Sitter nog på de flesta nyare transporter idag (bl a Böckmann har det).

Finns säkert hos släp-ÅF och kanske hos bilutrustningsbutiken.

Liknande trådar

Utrustning Äntligen ska jag byta ut mitt gamla Boj släp mot ett nyare och fräschare! Men som alltid så finns den stora frågan, vad ska man välja...
Svar
9
· Visningar
2 082
Senast: fio
·
Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade... 10 11 12
Svar
235
· Visningar
69 056
Senast: Voeux
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 191
Senast: Vallmo
·
Hästhantering Har ett litet problem med den ena hästen. Han är 8 år, väldigt snäll men har attityd, är känslig och uppmärksam, både när det gäller...
Svar
18
· Visningar
2 330
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2