Stockholm Horse Show 2006!

P

pia88

Jaha, det gäller att vara tidigt ute. Någon som vet vad det kommer vara för Islandshäst tävling i år på Globen?

Sv: Stockholm Horse Show 2006!

Tidigt ute???? Jag köpte mina biljetter i juni, vi fick pangplatser. Så tidig vet jag inte om du är.;)

Tidigt ute???? Jag köpte mina biljetter i juni, vi fick pangplatser. Så tidig vet jag inte om du är.;)
haha, jag tänkte precis samma sak.
(fast jag har inga biljetter :/)
Vilka ryttare kommer att vara med i år? (Islandshäst, såklart)

Jag syftade snarare på att det var tidigt ute för att veta om arrangörerna(el. dom som håller i islandshäst delen) har gått ut med just vad det är för tävlingar som skall hållas i år:p

Jag bokade förövrigt biljetter till fredagens show igår, där islandshästarna skall vara med(tävlingarna). Vi fick också superbra platser:banana:

Ja, va kul det skall bli. Loddie bokade ju bra platser också:) !!

Undrar också vilka ryttare som skall vara med och vad det kommer vara för gren?!

tror inte att några ryttare är bestämt ännu.
Ylva är väldigt duktig på att vara ute i sista sekund ;)
Men hon fixar ihop det jäkligt bra iaf måste jag säga! :D

Jaa, bra att Loddie tog dom platserna :D eller får man välja själv föresten?:confused:

Längtar skitmkt:bump:

jag såg inte att det är något annat med islandshästar förutom tävlingen mitt på fredagen. Sant? Blir det ingen kadrilj i år? Har intresset minskat eller är jag helt enkelt blind?

tror inte att några ryttare är bestämt ännu.
Ylva är väldigt duktig på att vara ute i sista sekund ;)
Men hon fixar ihop det jäkligt bra iaf måste jag säga! :D

Ja, Ylva är ju duktig på alla sätt och vis med hästarna. Ska bli spännande att se vad som bjuds på det här året och självklart åker jag till Stockholm Horse Show för islandshästarnas skull! Alltid kul att se dem i Globen.
Såg dig och Ketill i kadriljen förra året.:smirk:

Jag håller på 4-g i år, hoppas hoppas. Tycker inte passen kunde visa sitt rätta jag nere på arenan.

Jag håller på 4-g i år, hoppas hoppas. Tycker inte passen kunde visa sitt rätta jag nere på arenan.

nej, kanske inte. å andra sidan vill väl säkerligen dom andra se pass.. (syftar mest på "icke-islandshästmänniskor"). Hoppas någon förstod hur ja menade:p :cool:

*kl*

Svíþjóð - Jag red förra året ja.

det blir nog en kadrilj eller liknande, den brukar ju ingå i invigningsshow eller liknande...

*lånar knapp*

Vilka är det egentligen som får vara med? Det verkar nästan bara vara stockholmare som är med om jag fattat rätt....

btw, hur många gånger träffades ni innan och tränade på kadriljen?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för Stockholm International Horse Show 2024. Hästarna intar fotbollens nationalarena under fyra dagar och här hittar du...
Svar
0
· Visningar
63
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare i år drog sig Falsterbo Horse Show ur FEI Dressage Nations Cup. Men nu vänder de igen och tävlingen kommer gå av stapeln som...
Svar
0
· Visningar
231
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Höstens stora hästfest startar under torsdagen. Hela helgens tävlingar sänds i TV4:s kanaler. Här är allt du behöver veta inför Sweden...
Svar
0
· Visningar
323
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka