Stockholm 21/5?

Anna

Trådstartare
Har hastigt och lustigt fått reda på att jag kommer att spendera 21 maj i Stockholm. Eller, jag kommer att anlända Stockholm vid lunchtid ungefär.

Någon som vill käka middag eller ta ett glas vin eller så?

Har hastigt och lustigt fått reda på att jag kommer att spendera 21 maj i Stockholm. Eller, jag kommer att anlända Stockholm vid lunchtid ungefär.

Någon som vill käka middag eller ta ett glas vin eller så?

Jag puttar lite ifall någon har kommit på att de kan ;) Eller om någon bara har tips på var jag ska äta middag? Ska bo på Quality Globe Hotel på Arenaslingan!

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 730
Senast: LadySara
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 817
Senast: Tiffany
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 478
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar