JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
LeGrandé
Startdatum
Startdatum
1 Maj 2005
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
780
Vad har ni för erfarenhet av Australian Stock saddle.
Hur är den att rida dressyr i?
Ska rida distans, är den skön att rida långt i?
/
Sv: Stock saddle
Min sköthäst har en sån (+ en vanlig), jag tycker inte om den. Den är hård och hal och jättesvår att spänna fast, det verkar nästan som om gjorden töjjer sig efter ett tag
Den är svår att ta sig ur pga "vingarna" i fram.
Sv: Stock saddle
Åh, jag tycker den är underbar!
Den har dock inte passat min, så nu är jag ute efter bomlöst.
Utrustning
Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️
Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Utrustning
Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall.
Men...
2
3
Utrustning
Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han...
2
Utrustning
Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja, när man får till kontroll/relation hos fåren så är allt annat lätt sen 😅
Migo
18 minuter sedan
Svar: 1 200
Visningar: 70 991
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Jag har alltid köpt Dogmans innan och det har funkat jättebra. Men man blir ju nojjig. 🥴
mysboll
52 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 558
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Tack :) . Ja, vårt Juwelakvarium har vi nu haft igång sedan 2007. Gillar det supermycket och den välvda framsidan gör det så snyggt...
lizzie
Idag kl 08:50
Svar: 1 361
Visningar: 40 373
Djur
Ridbyxor
Utrustning Inga hällor, inga knappar. Vet inte om ett par är en modell som inte finns längre? Insåg också att vintermodellen är breeches och inte...
Fabian In Memoria
24 minuter sedan
Svårtransporterad häst
Träning Innan ni köper ny kan det vara värt att hyra/låna lastbil och se om den åker lugnt i sådan. Och/eller att testa släp där hästen står...
CFrisk
34 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Jag hade provat green clean. Jag brukar dock svampa av det lite fast det står att man inte behöver, för jag tycker det luktar rätt...
Cattis_E
41 minuter sedan