skorpannorpan
Trådstartare
Drömmer om att i framtiden betäcka min lilla dam, men är helt vilse i hur man ska tänka. Hon är E: Schwadroneur UE: Cortez UUE: Pontus. Hon är bara 161, lite väl neråt i framvagnen och har ett satans humör efter sin kära mor. Så hur hade ni tänkt? Jag inser ju att jag bara sitter å tittar på sånt som jag tycker är vackert, vilket kankse inte skapar ett bra föl. Hingstar jag har ett gott öga till är Imperio, Grafenholtz (hade varit kul att ha kvar lite hopning i henne då hon hoppar som en katt), Connery, Dalwhinnie... Saigon (kankse ännu hellre Sack..) är inte ful och inte heller JJRay Ban... Rosseau... Finns ju en del...hehe..men kanske först och främst de fyra första. Men det absolut viktigaste är ju att fölet ska födas men lite bättre attityd än sin mor, gärna resning i uppförsbacke och kankse lite större...
Hur skulle ni tänka? Vad vet ni om dessa hingstars avkommor? Får de trevliga föl? Försöker läsa mig till någon form av "betäckningsförstånd" men alla "C-linjer" och "d-linjer" och allt vad det heter förvirrar mig. Sen läser man om hingstblandade linjer och... what the... fattar ingenting!
Iallfall. Hur skulle ni tänka runt min lilla brud? Hade varit så spännande att få lite infallsvinklar av människor som kan
Tacksam
Caroline
Hur skulle ni tänka? Vad vet ni om dessa hingstars avkommor? Får de trevliga föl? Försöker läsa mig till någon form av "betäckningsförstånd" men alla "C-linjer" och "d-linjer" och allt vad det heter förvirrar mig. Sen läser man om hingstblandade linjer och... what the... fattar ingenting!
Iallfall. Hur skulle ni tänka runt min lilla brud? Hade varit så spännande att få lite infallsvinklar av människor som kan
Tacksam
Caroline