Stilbedömning i hoppning

P

Punkity

Hej!

Det är flera år sen min klubb senast hade stilbedömning på hopptävling, så nu är vi ett par stycken som tycker det är dags att ta tag i det hela igen! Men får vilken utbildad hoppdomare som helst vara stilhoppningsdomare, eller måste man ha speciell utbildning för det? Nån som vet?

Sv: Stilbedömning i hoppning

Hej!

Det måste vara en utbildad stilhoppningsdomare om det är en "riktig" tävling.

Hej!

Det är flera år sen min klubb senast hade stilbedömning på hopptävling, så nu är vi ett par stycken som tycker det är dags att ta tag i det hela igen! Men får vilken utbildad hoppdomare som helst vara stilhoppningsdomare, eller måste man ha speciell utbildning för det? Nån som vet?

Ååååååh vad kul med mer stilhopning :bow: Det är alldeles för få hoppningar med stilbedömning... :mad:

Det måste vara en utbildad stilhoppningsdomare om det är en "riktig" tävling.

kan man leta reda på dessa i databasen på förbundets hemsida eller vart gömmer de sig?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 260
Senast: malumbub
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 478
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 538
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V