Stickelhårig! Brist på något?????HJÄLP!

lakrits

Trådstartare
Jag läste någonstans på Bukefalos att en häst som plötsligt börjar bli stickelhårig har brist på något. Stämmer det och vad är det dom i så fall har brist på???

Jag har aldrig hört talas om detta fenomen förut men efter jag läst detta (vet inte vart) så vill jag veta mer.

När jag kom till stallet igår så sa ägaren till min foderhäst att hon tycker hon har blivit stickelhårig i pälsen och vid närmare granskning så hade hon det....

Ska tillägga att hästen är 15 år och dräktig med sitt första föl om det kan ha något med saken att göra...

Senast ändrad:
Sv: Stickelhårig! Brist på något?????HJÄLP!

Man ska inte tro på allt man läser, speciellt inte här på Buke...

Sv: Stickelhårig! Brist på något?????HJÄLP!

TRAMS....jag har aldrig hört talas om någor sånt, min pålle är lite smått stickerhårig...och jag är ganska så övertygad om att han inte har brist på något...som skrevs här innan...tro inte på allt som skrivs här, men läs igenom tråden om de...de är ju intressant att höra folks åsikter om de!!
Här är tråden du letar efter -----> http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=509946&highlight=Stickelh%E5rig

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 751
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästvänner, jag behöver er hjälp! Ska försöka göra en lååång historia kort, för en månad sen kom ett sto med transportör som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
22 391
Ridning Jag har en medryttarhäst jag hjälpt till med i snart 3 år. Jag tycker om honom väldigt mycket och älskar att vara i stallet, men det är...
Svar
11
· Visningar
3 585
Senast: Fideli
·
Äldre Okej, rörig historia (som kanske borde ligga på hästforumet någonstans egentligen? Moderator får gärna flytta isåfall!) men hang in...
Svar
19
· Visningar
2 706
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka