Murray

Trådstartare
Runsten har lördagen den 3 mars Pay and Jump fälttävlan. Även P&J hoppning på söndagen.

Enligt hemsidan kommer det vara en fälttävlansbana inomhus med foderhäck, hus, bänk, spets, stockar mm.

Super för unghästen min. Står lite i valet och kvalet eftersom det är kurs samma dagar.

Någon som redan anmält sig? :bump:

Sv: Sthlmare

Runsten har lördagen den 3 mars Pay and Jump fälttävlan. Även P&J hoppning på söndagen.

Enligt hemsidan kommer det vara en fälttävlansbana inomhus med foderhäck, hus, bänk, spets, stockar mm.

Super för unghästen min. Står lite i valet och kvalet eftersom det är kurs samma dagar.

Någon som redan anmält sig? :bump:

50 mil liiiite långt :angel:
blir Ljungby och YR istället ;)

Ah ska vara med, låter kul. Vad är det för kurs då?

Mammsen som klagade på de hela 6 mil vi har :p

Korpen_: JL har hoppkurs på SWFRK 2-4 mars (se swfrks hemsida). Tänkte nog hoppa för JL 2 och sedan P&J den 3 :) :bump:

6 mil.. jisses vad är de o klaga över :rofl:
själv åker ja 7 mil bara för o löshoppa mina två 3 åringar..haha :p
skillnad på avständ hä ro i sthlm hihi

Haha. Vi kör ju ca 4-5 mil till hoppträningen och ca 3 mil till dressyrträningen varje vecka och hon har aldrig tidigare klagat på något avstånd. Fattade ingenting när hon tog upp det.

Anledningen är nog att hon tycker unghästen är jobbig i transporten, inte antal mil utan längden på resan och stöket som uppstår.

Om han inte klarar 6 mil nu, hur ska han klarar sig när ft-säsongen sätter i gång, tänker jag? :p ;)

Men att bo i Sthlm är värdelöst. Det tar sjukt lång tid att åka någonstans och ändå har man bara tagit sig ner till närköpet. :mad:

Senast ändrad:

Ja det var hästar som stod i feber för nån vecka sen, men dte kanske inte var nån fara, antagligen inte eftersom jag hörde idag att det var johankurs ändå den helgen.

De sa ingenting när jag var där iaf.
Däremot vet jag ett stall ungefär i det området (den sidan om stan iaf :p ) som har haft feber.

Nu börjar det närma sig. Någon som anmält sig och som man kanske kommer se?

PF, LenaH, ni ska inte dit kanske? :)

Nä - ska inte hoppa innan käken är helt läkt...
Funderar på om jag ska komma och titta, beror bla. på hur kallt det är

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka