Steksnöre till kött, gärna snabbt svar

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Wysiwyg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 4 063

Wysiwyg

Trådstartare
Hallå buke! Kan man snöra ett kött med snören från den där nätstrumpan den kom i? Jag har en prima stek som efter lite finputsning kan behöva snöras ihop men jag har inget steksnöre hemma :banghead:

Funkar det? Färgen på det hela spelar ingen roll men jag vill ju ogärna att den smälter..

Hallå buke! Kan man snöra ett kött med snören från den där nätstrumpan den kom i? Jag har en prima stek som efter lite finputsning kan behöva snöras ihop men jag har inget steksnöre hemma :banghead:

Funkar det? Färgen på det hela spelar ingen roll men jag vill ju ogärna att den smälter..

Plast? Nej...

Om den var nätad för att direkt skickas in i ugnen (HATAR när kött säljs så!) så går det absolut att använda den (om du får in köttet i den igen).

Typ sådant här nät:
rostbiff%20natad.jpg

Om den var nätad för att direkt skickas in i ugnen (HATAR när kött säljs så!) så går det absolut att använda den (om du får in köttet i den igen).

Typ sådant här nät:
rostbiff%20natad.jpg

Med lite vilja gick det prima att få tillbaka! :D Jag brukar också ogilla när köttet säljs så men den här gången var det väldigt handy :up: Tack för svar!

@Monstermom Det gick prima! Gick till och med att steka köttet i den och snörena smälte inte. Trodde de skulle göra det, de är ju lite elastiska. Dör väl av plastförgiftning eller nåt sen men tills vidare är det lugnt :D

Med lite vilja gick det prima att få tillbaka! :D Jag brukar också ogilla när köttet säljs så men den här gången var det väldigt handy :up: Tack för svar!

@Monstermom Det gick prima! Gick till och med att steka köttet i den och snörena smälte inte. Trodde de skulle göra det, de är ju lite elastiska. Dör väl av plastförgiftning eller nåt sen men tills vidare är det lugnt :D

Går det inte med våld går det med mera våld :devil: :D

Jag tror inte du blir förgiftad heller :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 659
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
2 016
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring