M
Mount Never Rest
Sv: Stegrar
Harry följer efter men om jag ber honom stanna så gör han bara en massa grimarser och följer efter...
Det är faktiskt bara inomhus som jag får honom att verkligen stanna
Trick Training
Detta är en länk till en trick tränings klubb, du kanske har sett sidan någon gång? Annars är det en ganska intressant sida. Om du mailar till dom kan du säkert få många bra tips..
Och om du tycker Harry är duktig, kolla på Utbildningstrappan, där är många bilder på en brun häst med vitt på bakbenen, vilken OTROLIG häst
Ska jag vara ärlig så är det nog nästan på för hög nivå för ossBärin skrev:Haha Men äppelbitar är ju en bra belöning!
Tack för dina tips! Ska försöka träna lite med min egen pålle, får se hur det går .
Men om man t.ex. ska lära de att först följa efter en i paddocken, sen stanna medan man själv går iväg en bit, och sedan att hästen ska gå efter en när man "säger" till, hur gör man då? Haha, hoppas du fattar vad jag menar!
Harry följer efter men om jag ber honom stanna så gör han bara en massa grimarser och följer efter...
Det är faktiskt bara inomhus som jag får honom att verkligen stanna
Trick Training
Detta är en länk till en trick tränings klubb, du kanske har sett sidan någon gång? Annars är det en ganska intressant sida. Om du mailar till dom kan du säkert få många bra tips..
Och om du tycker Harry är duktig, kolla på Utbildningstrappan, där är många bilder på en brun häst med vitt på bakbenen, vilken OTROLIG häst