Steg 1-kursen 3-4:e september!

Horsen

Trådstartare
Någon här som ska gå? Jag kom med, trots att jag missade sista anmälningsdagen:D
Vad har ni för förväntningar inför den?:bump:

Sv: Steg 1-kursen 3-4:e september!

Jag ska dit :P Om jag hittar nånstans att bo vill säga :( Alla hotel i hela sthlm fullbokade.. suck..

yupp.. :( finns inte ett rum nånstans sa dom när ja ringde till Täby Park. Men det går säkert att hitta ett vandrarhem nånstans, annars får jag väl tälta :P vart ska du bo?

jag tror det e nån stor grej i sthlm just då...
min kompis bror ska gifta sig, å de ville bo på hotell på natten.. men det fanns INGET.. hehe...

tälta på täby då ;)

jag har ett svindyrt "hotellrum" med gångavstånd till Täby Galopp om nån är intresserad :devil:

*räcker upp en hand*!

haha jag bor här i täby, så det tar 5 minuter för mig med cykel dit:devil::D:D:D

fan va fuskit.. jag vill också bo i täby jue! ibland iallafall :D haha.. vi ses imorn alla som ska dit!! kram :bow:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: IngelaH
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 974
Senast: Lobelia
·
Ekonomi & Juridik Jag har en fundering och vill gärna ha svar av någon juridiskt kunnig. I stallet jag hyr boxplats vill förnya sitt kontrakt. Dock med en...
2
Svar
20
· Visningar
2 904
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar