M
maxa
Alla ni som har gett eller ger Steel Joint kan väll skriva en rad om hur ni tycker det funkar!? hur avpassar man foderstaten m.m. Tack på förhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att din häst inte fått någon tappsko i sommar tror jag inte beror på just Steel Joint. Detta eftersom det är tveksamt att hoven kan ha vuxit ut så långt på så kort tid. Tar nog uppemot ett halvår i varje fall om hoven växer snabbt. Det horn som redan är utvuxet kan ju knappast påverkas.Nickan skrev:Ngn som använder det här? Hur är dina erfarenheter?
Min häst har ätit steel joint nu i sommar utan EN ENDA tappsko
Det är min enda erfarenhet änsålänge...men ni som använt det längre...hur fungerar det för er? Är det "outstanding" som många verkar säga eller inte?
Jag gillar det...dessutom äter hästen det utan problem han som hatar tillskott i maten annars :smirk:
Nickan skrev:Ngn som använder det här? Hur är dina erfarenheter?
Min häst har ätit steel joint nu i sommar utan EN ENDA tappsko
Det är min enda erfarenhet änsålänge...men ni som använt det längre...hur fungerar det för er? Är det "outstanding" som många verkar säga eller inte?
Jag gillar det...dessutom äter hästen det utan problem han som hatar tillskott i maten annars :smirk:
Satt just och kliade mig i huvudet när jag läste mina konstiga inlägg och tänkte att jag nästan måste varit på lyset Men nu kom ju förklaringen.guldmane skrev:Jag har slagit ihop din tråd med den här, därför kan det se lite mystiskt ut.
/Moderator Guldmane